Ilmastointi

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Gsus
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja Gsus »

viitaten edelliseen viestiini. kävin sitten lahden vianorilla tarkastuttamassa kompressorin. siitä oli sitten magneetikytkin paskana -> thermotekkiin nastolaan. siellä kertoivat että ainakin magneettikytkin ja laakerit paskana. oliskohan jo fiksumpi etsiä käytettyä kompressoria vai laitattaa tätä vanhaa? taitaa jäädä lomareissu tekemättä ku auto kököttää huoltamolla :(
G-mies
"Ukkomies"

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Laakerin saat siihen ainakin Kentsolta http://www.kentso.fi ,mutta magneettikytkimestä en osaa sanoa.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

Kysytääs vaikka täällä, kun en suoraa vastausta haulla osannut löytää. Olen vähän miettinyt, että kylmempää pitäisi tulla. Onko tuo vain täytön tarpeessa, vai onko kenties muutakin? Kun lisätään, että kesän ajan olen kiinnittänyt huomiota, että auto laskee allensa, mutta mikään nestepinta ei vaju. Täältä olen nyt lukenut, että se on tuota ilmastoinnin aiheuttamaa kondenssivettä. Eikö se ole jo hyvä merkki, että ilmastointi toimii ja tuottaa kylmää edes vähän? Kompura pyörii, se on katsottu.

Osaako joku kokemuksestaan vihjata, paljonko tässä tapauksessa ilmastoinnin huolto+täyttö tulisi maksamaan ja kannattaako se tehdä nyt syksyllä vai kenties vasta ensi keväällä? Näille helteille se ei kuitenkaan enää ehdi. Kyseessä siis vm. 87.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
hessu75
"Hirsch"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hessu75 »

Mikä on se "mesta" PKS seudulla, jonne sitten Tonnikoneen uskaltaa viedä, mistä saa sitä kunnon palvelua.
Tuossa Vantaan Allrightin vieressä ( vanha Motonet), on yksi käytettyjen autojen mesta ja siellä on nyt joku kiertävä ilmastointi täyttöjä tekevä hemmo. 85€ ottaa hommasta.
Kehui, että ottaa vakuumiin ja laittaa voiteluaineet. Siis, sen mitä vakuumissa tulee ulos.
Reilu puolituntia menee operaatiossa???

Uskaltaako?

-Hessu-
Vastaa Viestiin