kiertokankien laakerit

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
tomilp
"Tuplakaasari"
Viestit: 64
Liittynyt: To Elo 02, 2007 14:38

Viesti Kirjoittaja tomilp »

kyllä se ääni kuuluu kylmänä ja lämpimänä samanlaisena. Kun mäntiä vaihdettiin niin katsoin,että kampiakseli on kyllä kunnossa ettei ollut mitään kulumista tapahtunut ja sama juttu kiertokangissakin...
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3132
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

tomilp kirjoitti:kyllä se ääni kuuluu kylmänä ja lämpimänä samanlaisena. Kun mäntiä vaihdettiin niin katsoin,että kampiakseli on kyllä kunnossa ettei ollut mitään kulumista tapahtunut ja sama juttu kiertokangissakin...
Jos ääni on samanlainen kylmänä ja lämpimänä niin katsoppas ne hihnapyörät ja varsinkin se alapyörä. Muuttumaton ääni on hieman oudompi moottorin sisäiseksi ääneksi?

Katsoit akselin? tarkoittanet että mittasit? Silmämääräisesti voi todeta vain onko reilua kulumaa ja naarmut mutta ei esim. soikeutta tai todellista kulumaa.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
tomilp
"Tuplakaasari"
Viestit: 64
Liittynyt: To Elo 02, 2007 14:38

Viesti Kirjoittaja tomilp »

en oo mitannut kulumaa kampiakselista. Ei uskois siinä olevan mitään kun se on 50 000km vanha..
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

tomilp kirjoitti:en oo mitannut kulumaa kampiakselista. Ei uskois siinä olevan mitään kun se on 50 000km vanha..
Näissä asioissa ei hirveesti kannata uskoo ja olettaa.
tomilp
"Tuplakaasari"
Viestit: 64
Liittynyt: To Elo 02, 2007 14:38

Viesti Kirjoittaja tomilp »

ei varmaan niin. Täytyy varmaan vaihtaa venttilinnostimet ensiks ja kattoo sit uudestaan,jos ei nakutus häviä.
Vastaa Viestiin