Nyt se og900 ehkä löyty onko kellekkään tuttu tapaus

http://www.nettiauto.com/saab/900/3111952
Tuttu onvahajub kirjoitti:Heippa!
Nyt se og900 ehkä löyty onko kellekkään tuttu tapaus
http://www.nettiauto.com/saab/900/3111952
Motonetistäkin löytyy:vahajub kirjoitti:No niin on, tajusin tuon itsekkin myöhemmin
Mistäs noita kuivaimia saa, onko ihan tarvikeliike kamaa?
Mersuja liikkuu ainakin täällä päin "jokunen" enemmän kuin saabeja, johtunee siitä.Harrimatias kirjoitti:On kyllä ollut melkoinen topicci luettavaksi. Tsemppiä uudelle omistajalla auton kanssa ja toivottavasti vielä niitä huolettomia kilometrejä!![]()
Sen verran tähän pakko kirjoittaa ja toivoa Mesedesin lukevan, että hassua ollut
tänä talvena taas huomata, etten täällä pk-seudulla ole nähnyt yhtään hyytynyttä tai kesken ajon kiukuttelevaa saabia tien sivussa, mutta mersuja, voi sentäs, pitkältä yli kymmenen päälle. Voipi olla useampi kymmenenkin. Yhtenäkin päivänä, pelkän työmatkan aikana(kaikki 14km), näin 4 tien sivussa lepäävää JOHTOTÄHTEÄ.
Oma autoni vuodelta -96, niinkin vanha, eikä koskaan jättänyt tielle.
Eiköhän se taas johtune vähän yksilöistä... Ei koko merkkiä kannata sen takia leimata.
TerweV.J.S kirjoitti:Kyseessä lienee kuitenkin ilmastoinnin lauhdutinkenno, jonka liitos on ottanut osumaa. Nyt kun systeemi on ollut ilman kanssa tekemisissä, niin suotavaa olisi vaihtaa myös kuivain. Sitten kun vielä varmistelet painekytkimen oikean toiminnan (ja paikkaat/ostat uuden lauhditinkennon), niin tuloksena on varmaankin ihan toimiva ilmastointi.
Alakautta joutuu kuitenkin irrottamaan kennon alakulmista kiinnitykset, joten sama sitten ottaa kennokin alakautta. Yläkautta ottaessa joutuisi lukkopellin yms purkamaan.vahajub kirjoitti:Lähteekös toi lauhdutinkenno yläkautta pois
Lyhentämällä tankoa nostetaan peruspaineita, mutta eri asia kannattaako. Jos peruspaine on liian ylhäällä, ei nakutustilanteessa ahtoja saada laskettua ja kone voi porsia. Ahtoja saa nostettua turvallisemminkin, foorumilta löytyy kyllä tietotaitoa.vahajub kirjoitti:kumpaanko suuntaan sitä pyöritetään ja kuinka paljon että saa lisää ahtoja?
Ymmärtääkseni tangon ruuvaaminen ei käytännössä nosta maksimiahtoja, ainoastaan peruspaineita. DI/APC:lla on oma karttansa, jossa max. ahdot on määrätty, eikä sen yli mene ilman softamuutoksia, W-letkun irroittamista (=magneettiventtiilin ohittaminen) tai hukkaportin kiinnihitsaamistaMawerick kirjoitti:Lyhentämällä tankoa nostetaan peruspaineita, mutta eri asia kannattaako. Jos peruspaine on liian ylhäällä, ei nakutustilanteessa ahtoja saada laskettua ja kone voi porsia. Ahtoja saa nostettua turvallisemminkin, foorumilta löytyy kyllä tietotaitoa.vahajub kirjoitti:kumpaanko suuntaan sitä pyöritetään ja kuinka paljon että saa lisää ahtoja?