Jussi kirjoitti:ng900aero kirjoitti:Hitto kun en ostanut sitä BMW 528 -99 jonka meinasin, olisi säästynyt monelta murheelta, näköjään Saab ei osaa valmistaa moottoreita jotka kestävät yli 200tkm

Oisko noin?
Ainakin mulla on ollut niin uskomattoman huono säkä noiden kanssa, ainoat jotka ovat kestäneet ovat olleet joko v4, b tai h-koneisia, ahtamattomia, 8v-turbokoneestakin meni kansi halki ja jakopää oli sökö, jne jne, plus tuolla tallissa makaa b205 jonka kone oli täynnä skeidaa.
Kuvastaa hyvin merkin luotettavuutta kun minullakin on 4 saabia joista ainoastaan yksi on ajokuntoinen, ja se on ng900 aero jota olen kaupannut yli puoli vuotta ja jota haukutaan epäluotettavaksi opeliksi, pirskatti vieköön, on kaikista luotettavin saabi jota meillä on ikinä ollut, toimii paremmin kuin pendolinon vessa.
Veetutuksen määrää en halua edes yrittää arvioida vaan teen kuten tälläisissä tapauksissa kuuluukin: sauna lämpimäksi ja pari olutta naamariin ja ankaraa tuumailua.
Halkeamia on nyttemmin paljastunut olevan neljä kappaletta, eli kone oli susi jo ostettaessa. Ihmettelinkin kun työnsin paineilmaa sylintereihin niin ainoastaan yhdessä oli potkua sen verran että jaksoi tuon ilman voimin pyörittää konetta.
Toki saabissa pysytään mutta siltikin harmittaa ettei tullut ostettua 90tkm ajettua biimeriä joko oli uudenveroisessa kunnossa ja jonka huoltohistoria oli aukoton.