Elikkä se oma alkuperäinen pumppu nostaa veden sinne välikaukaloon ja siellä on haaroituskappale, mikä jakaa veden lisäpumpuille. Ja kaiken lisäksi, se tuleva letku on jatkettu ja pyöritetty muutama kierros lämmityslaitteiden letkujen ympärille, siinä toivossa, että pissapojanneste lämpenisi.
Lämmitysvastuksena pikkuinen polttimo saattaa olla hengetön - pitänee testailla. Lämmitysvastusta kyllä olisin tarvinnut, sillä turhan usein nuo volvon suuttimet ovat olleet jäässä, vaikka kunnon Lasolia olen käyttänyt. Jos ei muuta, niin siihen suuttimen eteen on jäänyt lumi/jää kikkare estäen suihkun tulemista kunnolla lasille.
Esim. motonetilla olisi tarjolla opel vectran ja omegan lämmitettäviä suuttimia kohtuu hintaan, mutta nehän eivät ole viuhkatyyppisiä. Ja mitenkä ne sitten saisi sovitettua Tonnarin konepellinreikiin. Olen yrittänyt jäljitää lämmitettyjä viuhkasuuttimia, mutta liekkö sellaisia minkään auton konepellissä? VW/Audeissa sellaisia taitaa olla, mutta ne on ilmeisesti konepellinreunan alapuolelle piillotettuja?
Ari
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?