Nira taitaa olla helpoiten konffattavissa MAP pohjaseks kuten Trionic5, Nira tukee suoraan saabin DI kasettia joten se pystyy hoitaan koko homman. Johtosarjan saa rakennella kyl ite. Trionic 5 autossa pystyy aika hyvin käyttään auton omaa johtosarjaa, kuten myös Trionic7. Omalla läppärillähän sitä säädetään. Tuollahan ko. systeemin kotisivut: http://www.niramotorsport.com/index.php ... s&lang=engSonett73 kirjoitti:Toi Nira moottorinohjaus kiinnostaisi. Tossa vanhassa LH-ohjatussahan on oma boxinsa sytytykselle, niin jäikö se vielä toimintaan eli siten myös SDI-järjestelmä sytytyskasetteineen? Tuliko siihen muutoksia
Käykö Nira suoraan auton omiin pistokkeisiin ja onko se sellainen mitä voi omalla läppärillä säädellä mieleisekseen? Vai pitikö kaikki johdotukset rakentaa uusikiksi?
Ilmanmassamittari taisi lentää roskikseen?
Ari
9000 2,3T ja 400 hv
Re: 9000 2,3T ja 400 hv
Re: 9000 2,3T ja 400 hv
Olikos tästä projektista kuvia jossain?
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: 9000 2,3T ja 400 hv
Seos muistaakseni n. 13 ja bensan paine 4,4 bar ja ahtoja 1,7 bar.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: 9000 2,3T ja 400 hv
Laitoitko minkä kannentiivisteen?
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o