9000 2,3T ja 400 hv

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: 9000 2,3T ja 400 hv

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Sonett73 kirjoitti:Toi Nira moottorinohjaus kiinnostaisi. Tossa vanhassa LH-ohjatussahan on oma boxinsa sytytykselle, niin jäikö se vielä toimintaan eli siten myös SDI-järjestelmä sytytyskasetteineen? Tuliko siihen muutoksia

Käykö Nira suoraan auton omiin pistokkeisiin ja onko se sellainen mitä voi omalla läppärillä säädellä mieleisekseen? Vai pitikö kaikki johdotukset rakentaa uusikiksi?

Ilmanmassamittari taisi lentää roskikseen?

Ari
Nira taitaa olla helpoiten konffattavissa MAP pohjaseks kuten Trionic5, Nira tukee suoraan saabin DI kasettia joten se pystyy hoitaan koko homman. Johtosarjan saa rakennella kyl ite. Trionic 5 autossa pystyy aika hyvin käyttään auton omaa johtosarjaa, kuten myös Trionic7. Omalla läppärillähän sitä säädetään. Tuollahan ko. systeemin kotisivut: http://www.niramotorsport.com/index.php ... s&lang=eng
t.t.j
"Hölösuu"
Viestit: 2183
Liittynyt: La Syys 15, 2007 09:30
Paikkakunta: Turku

Re: 9000 2,3T ja 400 hv

Viesti Kirjoittaja t.t.j »

Olikos tästä projektista kuvia jossain?
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
AkiZZa
Matalapaineturbo
Viestit: 153
Liittynyt: Su Maalis 09, 2008 22:58

Re: 9000 2,3T ja 400 hv

Viesti Kirjoittaja AkiZZa »

Seos muistaakseni n. 13 ja bensan paine 4,4 bar ja ahtoja 1,7 bar.
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 9000 2,3T ja 400 hv

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

Laitoitko minkä kannentiivisteen?
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Vastaa Viestiin