Kai myyjällä on jotain speksejä tai datasivuja tuotteestaan?
No kuitenkin, öljypoisto on yleensä laipallinen liitos, ja sitä vastapäätä on öljyn tulo.
Oleppa tarkkana tarviiko öljyn tulo jonkin kuristimen ettei kaikki paine tule täysillä laakeripesään.
Jälkelle jääneet liitokset on sitten vesikierrolle, normaalisti.
Letkuja voi teettää esimerkiksi hydrauliikkaliikkeissä kertomalla millaiset päät ja letkun pituudet tarvii. Paras ottaa turbo mukaan että saavat testattua millaiset banjot siihen sopii. Moottorin pään banjot voi sitten tarkistaa vaikka itse tai kaivelemalla vanhoja rakentelutopicceja foorumilta. Eli tuntemattoman turbon tapauksessa paras tulos tulee aikaa ja harkintaa käyttäen.
Mitsun asennusta
Re: Mitsun asennusta
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko