Jara: Kylläkyllä. Kaikki hyvä aikanaan, kuten aiemmin jo mainitsin. Odotellaan sitä veromuutosta, ja toivotaan kädet ristissä sitä finaledition S124:sta. Ja meikäläisen aika nyt ei ole senkummoisemman hintaista, etteikö joutaisi jonkun kirjoitelman tänne näpläämään. Ainahan käärmeitä paratiisissa tarvitaan.
Ja kajakkihan on myynnissä. Ilmoitus on täälläkin foorumilla.
Georges27: En tietääkseni sanonut mitään kehuja mersun penkkejä kohtaan. Nyt vain on niin, että 12 vuoden aikana kun on johonkin tottunut, niin heti jotain toisenlaista aluksi vierastaa. Kyllä se oli totuttelua ensimmäisen kuukauden ajan, kun vaihdoin W123:sta S124:seen. S124:n penkki tuntui, että se on suunniteltu jollekin anorektikolle, jossa istutaan kuin narun päällä. W123:ssa oli senverran leveä persosa, että pystyi lojumaan ihan mitenpäin hyvänsä, vaikka kyljellään.
V.J.S: Olen tietoinen siitä, että ajoasentoni ei ole ihan tyypillisimpiä, eikä välttämättä itselle niitä turvallisimpia. Ajan melko loivassa kulmassa.
Saapissa on (ilmeisesti) mainitsemasi pappamallinen airbagi-ratti, nelipuolainen, jossa "kaiverrettu" lokin lärvi. Ja kyllä se tuntui jo koeajolla erilaiselle, mutta taas on kyse tottumisesta...
Melutaso on siis asiallinen. S124:ssa kumisee enemmän, mutta toinen onkin sedani ja toinen farmari.
Yritin siis sanoa jotain neutraalia, vähän positiiviseenkin viittaavaa, mutta tulkitsit pieleen.
Ja ei puutu valoautomatiikka. Enkä kyllä rupea tuohon rouskuun vaihtamaan umpioita, jos kerran poltan sen keväällä.
Ja läksin siksi tuolla swenssonilla, kun olen nyt ostanut sen käyttääkseni sitä talven ajan.
Kesällä sitten ajellaan harrasteautoilla.
Masta seisoo niinkauan, kunnes se pääsee museokatsastukseen.
Ameriikan ihmeellä ei liikuta sentakia, koska joku lökäpöksyhiphoppari pamauttaisi 300-sarjan poliisintappajapemarilla pilvipäissään kuitenkin kylkeen. Ja silloin ei ole kiva kenelläkään.
Jos nyt joku tuohon saappiin kopsauttaa, niin se ei itketä pätkääkään.