...
Nuokohan mullakin sitten kolisee, kun pakkasella kuluu oikeesta takanurkasta nimismehenkiharoissa ihan kun jotain ois irti . Jos keli on plussalla niin ei mitään kolinaa. Kävin tossa töissä nosturilla vääntelemässä olevinaan koko takaripustuksen enkä kyllä purkuraudan kanssa sieltä mitään löytänyt. Purin peräkontin vuoraukset samalla kun asensin koukkua. Ja kaikki oli kiinni. Vai voisikohan tuo ääni tulla iskarista. Vaikkei painelemalla, tönimällä, poltkimalla tjms. konstilla mitään kolinaa kuulukkaan. Ja se h***n kolina kuuluu vain noin ekat 10km.
Viimeksi muokannut Kurko, Pe Helmi 18, 2005 18:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
En muistanut viedä jallupulloa inssille
Hylkäämisen syy oli nimenomaan öljyvuoto, ja korjauskohotus tuli puslista.
Eipä tuolla ole väliä, tässä veropäätöstä odotellessa menee tovi muutenkin. Pääasia oli että sain leiman siihen 3kk:n ajolupaan, oli viimeinen päivä hankkia se.
Itseasiassa ne alapuslat eivät kovin herkästi lähde kolisemaan koska siellä on yläpuslatkin kumista ennen koria. Ne vaihdan ihan jo pedanttisuuttani
Öljyvuotokin oli vähän niin ja näin, mielestäni näytti ihan normaalilta Saabin pohjalta Öljyä ei ole kadonnut yhtään, eikä ole sotkenut pihaa, eikä öljy ollut levinnyt taaksepäin, pakoputkistoonkaan asti. Jostain se kuitenkin vuotaa ja hyvä on laitattaa kuntoon, vaatii kylläkin pesun ennenkuin tuota selvittää, saattaa olla jakopään stefa tms.
Olis pitänyt pestä kone ennen katsastusta ja laskea öljyt pois
Hylkäämisen syy oli nimenomaan öljyvuoto, ja korjauskohotus tuli puslista.
Eipä tuolla ole väliä, tässä veropäätöstä odotellessa menee tovi muutenkin. Pääasia oli että sain leiman siihen 3kk:n ajolupaan, oli viimeinen päivä hankkia se.
Itseasiassa ne alapuslat eivät kovin herkästi lähde kolisemaan koska siellä on yläpuslatkin kumista ennen koria. Ne vaihdan ihan jo pedanttisuuttani
Öljyvuotokin oli vähän niin ja näin, mielestäni näytti ihan normaalilta Saabin pohjalta Öljyä ei ole kadonnut yhtään, eikä ole sotkenut pihaa, eikä öljy ollut levinnyt taaksepäin, pakoputkistoonkaan asti. Jostain se kuitenkin vuotaa ja hyvä on laitattaa kuntoon, vaatii kylläkin pesun ennenkuin tuota selvittää, saattaa olla jakopään stefa tms.
Olis pitänyt pestä kone ennen katsastusta ja laskea öljyt pois
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Hmmm, periaatteessa lyhyet pitäis vissiin palaa koko ajan tuossa nelivalosysteemissä. Eli kun vedät pitkät päälle, niin lyhyetkin palaa samaan aikaan. Omassani ainakin on näin. Kiinnostaisi minuakin tietää asioiden oikea laita. Kytkennöistä ei ole vielä harmainta aavistustakaan. Liittyisiköhän valoreleeseen tai valokatkaisijaan
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Inssi sanoi että saavat palaa noinkin, toki muutan tuon mikäli ei vaadi suuria ponnisteluita. Aika hyvät nuo cs-tonnarin valot ovat ilman ksenoneitakin
Kulutuslukemat alkavat tasaantua, nyt on keskikulutuksena 10.9 litraa, aika lyhyttä ajoa, pääasiassa taajamissa.
Kulutuslukemat alkavat tasaantua, nyt on keskikulutuksena 10.9 litraa, aika lyhyttä ajoa, pääasiassa taajamissa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Järjetöntä sähkön haaskausta, tuo on varmaan jokin matalaenergiaversioMimmi kirjoitti:Mikäs valorele sinulla on
Matalakeulatontun lyhyet pitää palaa pitkien kanssa yhtäaikaa.
Ihan normaali rele siellä oli: 9566647
Parkit näyttää palavan yhtä aikaa pitkien kanssa. No pääasia että joku lyhty siellä edessäkin tuikkii.
edit: vika taisi kohdentua: releessä lukee made in France
Silmämääräisesti tarkastettuna näyttää olevan kunnossa, lievästi savuntuoksuinen, kuulunee asiaan
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Valvontarele oli ehjä.
Vielä siitä DI-kasettihommasta: monihan suunnittelee ostavansa mustan kasetin tilalle punaisen, ei kait voi käydä mitenkään jos lykkään 9-5:een siirtelyn ajaksi tonnarin pikkuvikaisen punaisen kasetin?
Tonnari on vaimolla ajossa ja se kotiutuu eukon kanssa vasta huomenissa.
Tarttis saada 9-5 ulos tallista jotta pääsis tekemään ng900:aan jarrurempan, alkavat nuo alkuperäiset jarrut jo olla totaalisen finaalissa, pitää ottaa ratista aina kunnon tukeva 2-käsiote ennen jarrutusta, ja krohina on melkoinen
Vielä siitä DI-kasettihommasta: monihan suunnittelee ostavansa mustan kasetin tilalle punaisen, ei kait voi käydä mitenkään jos lykkään 9-5:een siirtelyn ajaksi tonnarin pikkuvikaisen punaisen kasetin?
Tonnari on vaimolla ajossa ja se kotiutuu eukon kanssa vasta huomenissa.
Tarttis saada 9-5 ulos tallista jotta pääsis tekemään ng900:aan jarrurempan, alkavat nuo alkuperäiset jarrut jo olla totaalisen finaalissa, pitää ottaa ratista aina kunnon tukeva 2-käsiote ennen jarrutusta, ja krohina on melkoinen
Viimeksi muokannut ng900aero, Ti Helmi 22, 2005 16:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Äsh Ehkä on sitten viisainta olla kokeilematta. Eli mustan tilalle ei punaista?? Täytyy sitten kokeilla paljonko 9-5:n starttissa on potkua, kuuppakin meni aikanaan monta sataa metriä (vai oliko puoli kilometriä matkaa lähimmälle huoltikselle) startilla kakkosella Kun ei tuota oikein yksin ylämäkeenkään työnnä.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
No niin, kuten jo aiemminkin totesin, sytytyskasetissa oli jokin ohimenevä häiriö, eilen illalla lykkäsin tonnariin takaisin punaisen kasetin ja nyt olen ajanut sillä 150km ilman minkäänlaisia käyntiongelmia, eli sytytyskasetit eivät helposti hajoa
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tuo pelaa nyttemmin kaikissa lämpötiloissa, kylmänä, puolilämpöisenä ja lämpimänä, ja myöskin täyskiihdytyksissä, ei tee enää sitä rykimistä mitä aiemmin, ei ole pätkäissyt kertaakaan No se korjasi itse itsensä
Pieni huilitauko teki sille varmaan terää
Pieni huilitauko teki sille varmaan terää
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98