jerry kirjoitti:Tuli sit poistettua se ketju kun ei muka aiheuta ongelmia.Vähän rapisi mut rattaat ok(aj.171000mail.)Nyt kun on kierroksia 2500-3000 niin on kuin kone ottaisi runkoon kiinni ja ikävä "kurnutus"kuuluu ajaessa.Vai tietääkö viisaammat et onko öljypumpun "kohdistuspisteillä"jotain merkitystä,ei meinaan taida olla kohdallaan.Ja sit viel neuvoa.Auto -91 2.3T A.Motonetin mukaan pitäisi olla jakoketjussa 126 niveltä mut sopii vaan 130:nivelinen.Konetta tuskin vaihdettu.Tuleeko se ero kannesta vai jakopäästä?Ja mistähän runkonumerosta toi 130:nivelinen alkaa.Valmistettu Ruottisa.
Juuri tästä epämiellyttävästä tärinästä tai olkoon nyt sitten "kurnunutuksesta"
yritin tuolla aikasemmin varotella..
Kyseinen "kurnutus" ei ilmene tyhjäkäynnilla vaan vasta 1500 kierroksesta ylöspäin tietyillä kierros alueilla..