lievä viritys...
lievä viritys...
autoni siis 2.0t -92 cse jossa magneettiventtiili. Haluaisin hieman tehoa lisää suht edullisesti ja kiusaamatta vanhaa autoa. Ajettu jo 298tkm. Kertokaa mitä tekisin ja mitä maksaa ja kuka tekee?
Saab 9000 -92/93 2.0 turbo
Re: lievä viritys...
niin no ecua voi päivittää eli ohjelmoida, myös räätälintyönä. maksaa vaan vähän turhan paljon, siinä 500-600 euroa on valmiit ohjelmoinnit, tunnetaan nimillä stage1, stage3 jne.
itse olen miettinyt että kukakohan pystyisi ohjelmoimaan (edullisesti) ecuun vähän miedomman virityksen kuin stage 1 (150->225hv)
mulle riittäisi joku 180-200hv...
itse olen miettinyt että kukakohan pystyisi ohjelmoimaan (edullisesti) ecuun vähän miedomman virityksen kuin stage 1 (150->225hv)
mulle riittäisi joku 180-200hv...
Pikkusen hakua käyttämällä löytyy foorumilta kaverit, joilta saa mieleisensä softan purkkiin. Vanhempiin vaatii lastun APC-purkkiin ja moottorinohjaukseen, uudempiin onnistuu softaamalla suoraan T5 purkkiin.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
sisusta pois ja kuski laihikselle...teholisäys n.2%
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
-
- "Hölösuu"
Nalleolut puhuu paskaa. Teho/painosuhteen parantuminen voi ollakin tapauksesta riippuen 2%, mutta auton tehot ei nouse sitä ja/tai kuskia keventämällä.nalleolut kirjoitti:sisusta pois ja kuski laihikselle...teholisäys n.2%
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Ei mitään laihiksia tai kuskin keventämisiä.
Lisää painoa vaan että jaksaa painaa kaasua kovempaa lattiaan, koska niinhän niitä kaukosäätimenkin nappejakin painetaan kovempaa kun patterit on lopussa.
Lisää painoa vaan että jaksaa painaa kaasua kovempaa lattiaan, koska niinhän niitä kaukosäätimenkin nappejakin painetaan kovempaa kun patterit on lopussa.

Koulukaveri joskus aikoinaan viritti pösöä (205) ja löysi kuin löysikin yllättävän paljon lisää potkua. Herra nimittäin kiristi kaasuvaijerin, että läppä aukesi auki asti...arttu kirjoitti:Ei mitään laihiksia tai kuskin keventämisiä.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Eräs tuttu teki vastaavan tempun wanhalle mersulleaero kirjoitti:Koulukaveri joskus aikoinaan viritti pösöä (205) ja löysi kuin löysikin yllättävän paljon lisää potkua. Herra nimittäin kiristi kaasuvaijerin, että läppä aukesi auki asti...arttu kirjoitti:Ei mitään laihiksia tai kuskin keventämisiä.

Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Pitääki koittaa jossain vaiheessa jaappanian ihmeeseen, tulisko +20hp heti kerrasta 

Itselläki riittäis toi tehonlisäys yli 200hp, se 201hp! Mukava tuo numero 2.
Saatana ku meinas sportti clio vetää eelle, sitä extra 25heppaa olis tarvittu. Perkeleen pikkuautot!
Saatana ku meinas sportti clio vetää eelle, sitä extra 25heppaa olis tarvittu. Perkeleen pikkuautot!

9000 Turbo, Ostettu 288tkm -90
Mimmi kirjoitti:Ihan lievällä virillä et päse nostamaan tehoja kahtasataa heppaa.Ysitonnni kirjoitti:Itselläki riittäis toi tehonlisäys yli 200hp, se 201hp!
Meinasin että 175hp->201hp. Kuten varmaan tajusitkin mutta päätit päteä.
Itse luin tuon: "Itselläki riittäis tehonlisäys yli kahdensadan hevosvoiman, se kaksisataayksi hevosvoimaa!"Mimmi kirjoitti:Miten sinä kuvittelet kirjoituksesi erilaiseksi kuin siinä lukee?Ysitonnni kirjoitti:Meinasin että 175hp->201hp. Kuten varmaan tajusitkin mutta päätit päteä.Mimmi kirjoitti: Ihan lievällä virillä et päse nostamaan tehoja kahtasataa heppaa.
Mimmi lukee viestejä kuin piru raamattua. Mikä ei sinänsä yllätä.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
Saab-juttuja 70-luvulta
'sitä extra 25heppaa olis tarvittu'? Ja kyllä onhan tuo vähän epäselvästi kirjoitettu. Offtopic pahoittelut.Ysitonnni kirjoitti:Itselläki riittäis toi tehonlisäys yli 200hp, se 201hp! Mukava tuo numero 2.
Eikös vm90 turbo tonnarri oo di/apc? Tuota virilastua havittelisisin.