Noin satametriä ennen kotia melkein tasaisella tiellä piktogrammissa paloi taas kerran takavalot, radio vilkkui päälle pois ja moottori nyki kakkosvaihteella kierrosten ollessa noin 1500 hetken ajan.
Pihalle peruuttaessa syttyi piktogrammissa taas kerran takavalot, radio vilkkui, mutta moottori kävi tasaisesti.
Justiinsa autotallin edessä sammui yhtäkkiä moottori ja ei halunnut enään uudestaan käynnistyä.
Tarkistin jäähdytysnesteen määrän ja sitä oli vielä sopivasti, öljy oli karvan verran alle minimin ja flektin termostaattianturiin ei mene virtaa. Uskon flektin käyneen ajaessa, sillä moottori olisi taatusti kiehunut jo ajon alkuvaiheessa. Tarkistin konetilan ja sisustan sulakkeet ja kaikki tuntuivat olevan kunnossa.
Olisko kellään aavistusta mikä ihmeen sähkövika iski mulle ajaessa, olisko mahdollista että ecu sammutti moottorin vähäisen öljynmäärän vuoksi ja osaisko ketään kertoa millainen kytkentäkaavio on flektillä, elikäs millä tavoin kannattaisi tutkia kokonaisuudessa flektin toimintaa?
Edit:
Unohdin sanoa että ahtimeni savuttaa hiukan, ahtimen öljytiivisteet vuotaa todella vähän, öljyntarkastustikun pohja vuotaa myös todella vähän. Lämmittelyn jälkeen tein aika paljon suuria kiihdytyksiä. Joten öljyä mahdollisesti kului turhankin paljon

Yleismittarilla mittailin flektin termostaattianturille menevät plus- ja maakaapeli ovat pimeinä, johdot poikki jostain välist?