PANIC
PANIC
onko kellään joensuun seudulla lainata testiin mk2 abs-boksia?
katsastus olis ja abs kettuilee. antureista ei löydy vikaa ja heti kun auto liikahtaa niin abs syttyy. vauhdissa nollattuna toimii kunnes vauhti tippuu lähes nollaan ja silloin syttyy.
E: auto on siis vm. -91
katsastus olis ja abs kettuilee. antureista ei löydy vikaa ja heti kun auto liikahtaa niin abs syttyy. vauhdissa nollattuna toimii kunnes vauhti tippuu lähes nollaan ja silloin syttyy.
E: auto on siis vm. -91
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Re: PANIC
Eipä ole boksia nyt tähän hätään lainata.
Varmaan nämä kaikki olet jo tarkistanut, mutta laitan linkin silti:
http://townsendimports.com/Web/brake_fo ... sdiode.pdf
http://townsendimports.com/Web/brake_fo ... h2oecu.pdf
Jos kyse M1991 autosta, tarkistaisin ehkä nuo ensin.
Ja muutama muu dokumentti jarruihin liittyen:
http://townsendimports.com/Web/brake_fo ... _docs.html
Varmaan nämä kaikki olet jo tarkistanut, mutta laitan linkin silti:
http://townsendimports.com/Web/brake_fo ... sdiode.pdf
http://townsendimports.com/Web/brake_fo ... h2oecu.pdf
Jos kyse M1991 autosta, tarkistaisin ehkä nuo ensin.
Ja muutama muu dokumentti jarruihin liittyen:
http://townsendimports.com/Web/brake_fo ... _docs.html
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
Re: PANIC
Kahtelen nuo läpi huomenna. Kattelen uudelleen myös sen mitä tuon absin oma diagnostiikka tällä kertaa itkee vai onko se edelleen se sama (main valve).
Tattista vaan
Tattista vaan
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Re: PANIC
Pitänee jatkaa tutkimusmatkailua joskus näinä päivinä taasen. Hylsy abs:n ja parin muun vian takia mutta 30 päivää aikaa selvitellä nyt kuitenkin.
Pääventtiilistä itkee edelleen, osa joka nyt on ainakin vaihdettavissa. Ensin joutunee etsimään löytyykö syyllistä boksin ja sen liitoksen tai maapisteiden tienoilta.
Edelleen mahdollisuus purkaa koko paska pois autosta jos alkaa liikaa ahistamaan
Pääventtiilistä itkee edelleen, osa joka nyt on ainakin vaihdettavissa. Ensin joutunee etsimään löytyykö syyllistä boksin ja sen liitoksen tai maapisteiden tienoilta.
Edelleen mahdollisuus purkaa koko paska pois autosta jos alkaa liikaa ahistamaan
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Re: PANIC
Tulipas sitten mieleeni... kummallako hammastuksella vuosimallissa -91 on vetarin hammaskehä mistä se anturi sen vauhdin saa, harva vaiko tiheä?
Sikäli kun katsoin EPC:tä oikein niin varaosanumero on muuten 94-98:lle ja tolle -91:lle sama
Sikäli kun katsoin EPC:tä oikein niin varaosanumero on muuten 94-98:lle ja tolle -91:lle sama
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
Re: PANIC
Juu, yleensä noi on tupannu tulemaan kuntoon, kun autoon vaihtaa kaiken puskureiden väliin, lähes kaikissa lopuista tapauksista vika on johtunu kuskista.muppelo kirjoitti:Vikakin löytyi: boksi. Autossa on nyt vanhemman mallin boksi josta ei voi lukea abs-valon vilkuttelulla diagnostiikkoja mut ketäs se nyt haittaa
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Re: PANIC
Mutta positiivista kyllä nyt ei tarvinnu vaihtaa viallista kuskiaMyrkky kirjoitti:Juu, yleensä noi on tupannu tulemaan kuntoon, kun autoon vaihtaa kaiken puskureiden väliin, lähes kaikissa lopuista tapauksista vika on johtunu kuskista.muppelo kirjoitti:Vikakin löytyi: boksi. Autossa on nyt vanhemman mallin boksi josta ei voi lukea abs-valon vilkuttelulla diagnostiikkoja mut ketäs se nyt haittaa
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen