Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
arttum
"Kaasari"
Viestit: 29 Liittynyt: Su Kesä 13, 2004 09:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja arttum » Ke Syys 22, 2004 19:47
2,3 16V
Maximum Overdrive
"Kaasari"
Viestit: 18 Liittynyt: Ma Heinä 19, 2004 08:41
Viesti
Kirjoittaja Maximum Overdrive » To Syys 23, 2004 07:20
Mikä lienee moottorin kiinnityskumien kunto tällä hetkellä ???
Saman kaltainen ongelma oli omassa tonnarissa myös ja sain murheen pois päiväjärjestyksestä vaihtamalla yläpuolisen moottorin kiinnikken kumi.
Omassani kumissa oli silmin nähtävä murtuma, joten ei tarvinnut kovasti ihmetellä...
_________
" Black Lady "
arttum
"Kaasari"
Viestit: 29 Liittynyt: Su Kesä 13, 2004 09:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja arttum » To Syys 23, 2004 08:51
Yläpuolen kiinikekumit vaihdettu keväällä, olivat ihan loppu. Ennen vaihtamista tuntui että moottori pyörähtää ympäri.
2,3 16V
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768 Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa
Viesti
Kirjoittaja YKÄ » To Syys 23, 2004 09:37
Voi olla vikaa vetarin sisäpään neulalaakereissa.
Yksi turbo tonnari täristi vedättäessä ja sieltä sisäpään nivelestä se vika löyty.
riisipussi
"Aero"
Viestit: 369 Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
Paikkakunta: Varkaus
Viesti
Kirjoittaja riisipussi » To Syys 23, 2004 10:22
Alapään hydraulikumi edestä kannattaa katsoa ja vaihtaa jos tarvis. Jos tutisee vielä niin sisemmät vetonivelet tai niiden laakerointi.
Jos hydraulikumi rikki, niin se särkee myös ylhäällä olevan momenttituen kumit.
9000 CD 2.3 -90
moksu
"Hölösuu"
Viestit: 1260 Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 16:33
Viesti
Kirjoittaja moksu » Pe Syys 24, 2004 19:44
jos vika tuolla vetonivelten sisäpuolella niin maksaako mansikoita
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768 Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa
Viesti
Kirjoittaja YKÄ » La Syys 25, 2004 09:36
Se neula laakeri systeemi sisäpäähän oli muistaakseni noin 60e ja
helppo laittaa.