Outo havainto TCS:ssä
Outo havainto TCS:ssä
Olen ajanut vm 95 tonnarillani hankinnan jälkeen noin 8000 km.
Sinä aikana on TCS+anti lock valo syttynyt palamaan neljästi. En pidä tätä vielä hälyttävänä koska varoitus resetoituu käynnistämällä auto uudelleen.
Outoa tilanteessa on se, että se on aina tapahtunut työmatkalla kotoa töihin samassa kohtaa noin 20 min ajon jälkeen. Olen jopa pysäyttänyt samalle linja-autopysäkille uudelleen käynnistääkseni auton.
Tarkastin paikan, ettei siellä ole mitään GSM-mastoa tms. Joten uskon, että sillä on jotain tekemistä ajallisesti auton käynnistämisen jälkeen. Onkohan kukaan muu tehnyt samanlaista havaintoa?
On se TCS ihmeellinen
Sinä aikana on TCS+anti lock valo syttynyt palamaan neljästi. En pidä tätä vielä hälyttävänä koska varoitus resetoituu käynnistämällä auto uudelleen.
Outoa tilanteessa on se, että se on aina tapahtunut työmatkalla kotoa töihin samassa kohtaa noin 20 min ajon jälkeen. Olen jopa pysäyttänyt samalle linja-autopysäkille uudelleen käynnistääkseni auton.
Tarkastin paikan, ettei siellä ole mitään GSM-mastoa tms. Joten uskon, että sillä on jotain tekemistä ajallisesti auton käynnistämisen jälkeen. Onkohan kukaan muu tehnyt samanlaista havaintoa?
On se TCS ihmeellinen
Re: Outo havainto TCS:ssä
pevi kirjoitti:
Outoa tilanteessa on se, että se on aina tapahtunut työmatkalla kotoa töihin samassa kohtaa noin 20 min ajon jälkeen. Olen jopa pysäyttänyt samalle linja-autopysäkille uudelleen käynnistääkseni auton.
Tarkastin paikan, ettei siellä ole mitään GSM-mastoa tms. Joten uskon, että sillä on jotain tekemistä ajallisesti auton käynnistämisen jälkeen. Onkohan kukaan muu tehnyt samanlaista havaintoa?
On se TCS ihmeellinen
Eihän tiessä ole töyssyä tms. niillä kohdin?
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Katsoppas se jarrunesteen pinta, itselläni oli sitä nestettä liikaa säiliössä ja ANTI-LOCK syttyi aina n.20min kuluttua kun lähdin ajoon.
Olin täyttänyt pinnan ylämerkkiin kun auto oli käynnissä.
Se pitää täyttää ylämerkkiin kun järjestelmä on paineeton..
Olin täyttänyt pinnan ylämerkkiin kun auto oli käynnissä.
Se pitää täyttää ylämerkkiin kun järjestelmä on paineeton..
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Kävi itselläkin mielessä tuo induktiivinen tieanturi, mutta ei siinä kohtaa sellaistakaan ole.
Vähän kallistun sille puolelle, että satunnaisesti jokin TCS:n laite jää käymään/vetämään ja jonkinlainen valvontapiiri katkaisee järjestelmän poispäältä tietyn aikavakion jälkeen.
On vain sattumaa, että se on tapahtunut poikkeuksetta mentäessä kotoa töihin.
Jarrunesteenpintakin on ihan oikea.
Vähän kallistun sille puolelle, että satunnaisesti jokin TCS:n laite jää käymään/vetämään ja jonkinlainen valvontapiiri katkaisee järjestelmän poispäältä tietyn aikavakion jälkeen.
On vain sattumaa, että se on tapahtunut poikkeuksetta mentäessä kotoa töihin.
Jarrunesteenpintakin on ihan oikea.