Itellä alkup. mankka teki ihan samaa, mulla tosin -97:ssa taitaa olla Clarion mutta saatan muistaa valmistajan väärinkin. Oireisiin kuului kuitenkin, että talvella liikkeellelähtiessä vain nappulat valaistuivat mutta näyttö ei, ääntä ei kuulunut. Hetken matkan ajon jälkeen, kun lämpötila alkoi muuttua, tuli kaamea pamaus joka kajarista kun grammari heräsi henkiin ja näyttökin alkoi kertoa tarinaansa.
Tsekkailin täältä saatujen vinkkien perusteella kaikki maadotuspisteet, mutta sitten huomasin että heräämistä saa nopeutettua, kun läpsäisee radiota hellästi nahkahanskalla "tauluun"
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
. Vika oli siis itse mankassa, mutten ole sitä sen tarkemmin tutkinut. Sen verran huomasin, että tuossa on tavallaan myös "irrotettava etupaneeli". Koneen pystyy siis purkamaan etupaneelin osalta ilman mitään kummempia työkaluja, ja runko-osasta näytölle tulee moninapaliitin, johon epäilykset tietysti ensimmäisenä kohdistuvat.
En ole tutkinut sen enempää; tilalle tuli samanikäinen huomattavasti etevämpi JVC:n radiomankka ja 12 CD:n boksi, joihon sain yhytettyä alkuperäisen vahvistinkytkennän sekä kaukosäädön rattinappien kautta. Alkuperäinen mankka ja CD-boksi pysyvät pyhästi tallessa, koska ovat alkuperäisvarusteita ja radio on tod.näk. korjattavissa jos/kun halu/tarve/mahdollisuus tulee.