No nytte tuli tilattua toi motonetin pumppu ja kestää sitten minkä kestää, vaikka eihän mulla nytte vuodessa tule kilometrejä kovinkaan paljon ja sitten vielä semmoinen asia unohtui kysyä tossa aikaisemmin, että onko ihan normaalia että ton automaattisen kiristäjän voi ihan käsivoimin vetää esim. puoleenväliin, että saa laitettua sen lukitus kisko systeemin paikoilleen ja remmin pois.
Remmi ei ole kuitenkaan luistanut siis.
Ps: Ja ihan loppu kevennyksesi kysyisin, että tekeekö kukaan vielä näitä T5.sta-T7 modeja ja ohjelmointeja boksille tai sitten jos on valmiita jollakin olemassa, olis vain kiinostusta lievään viritykseen siis noin 200hv.sta tonne 220-230hv paikkeille ja luultavasti tämä mun auto on tällä hetkellä toi T5 versio, jossa toi vena on sitten ollutkin jonkinlainen ongelma kohta joskus kestävyydeltään.
Kaippa tätäkin voi jotenkin viritellä "luulisin" ???.
On vain meinaan toi emännän kauppakassi 9000T16 M85 APC liukkaampi

, modattu APC boksi ja jotain muuta ja lähtee kuin jänis makuuksilta

. turbo kylläkin vakio.
Kyse on siis tästä mun autosta
9000 cd 2.3T M92 DI/APC 200hv, josta olen muuten erittäin tyytyväinen, on se auto mikä oli nettiautossa myytävänä vähän aikaa sitten tuolla hämeenlinnan suunalla (valkoinen) ei kilvissä, mutta nytte katsastettu ja kilvet

ja muuten teknisesti ihmeen hyvässä kunnossa, vaikka oli seissyt useamman vuoden.