mikä johto

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

mikä johto

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

oli tarkoitus askarrella flektin nopealle ohjaus koelautaan.... kerta siinä 1 tyhjä paikka.. otin suojan irti ja kappas sinne tuli johto. monijohtoinen näemmä kerta pohjalla näkyi punainen ja keltainen ainakin en enempää tutkinu..

hyviä arvauksia mikä tuo voisi olla..

Kuva

kuva aukeaa isommaksi klikkaamalla.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Avatar
TurboTurpa
"Aero"
Viestit: 396
Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 10:27
Paikkakunta: Halsua

Re: mikä johto

Viesti Kirjoittaja TurboTurpa »

Hmm.. kiilaan samalla tähän väliin kysyen että kuuluuko ratin vasemmalla puolen olevat vapaat katkaisijan paikat joilekkin valoille ja missä järjestyksessä yleensä, mulla on nytte käytössä vain se valojen himmennin, takasumarit ja tuleeko takasumareiden kanssa yhtäaikaa myös eteen liittimille virrat jotka ovat siellä valmiina.
Vapailla katkaisija paikoilla vasemmalla keskimmäiset kaksi, joihin näyttäis tulevan johdot.
Saab 9-5 A 2.3t stw
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: mikä johto

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

4 paikkaa vasemmalla.. etusumarit ,takasumari ,valojen korkeusäätö ja mittariston himmennys. näin ainakin mulla..

voisko nuo mun johdot olla esim hf sarjan johdot..kerta tuos vieres ruuvinreikiä---joista 1 hyödynnetty laalaan mikkitelineelle...
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Avatar
TurboTurpa
"Aero"
Viestit: 396
Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 10:27
Paikkakunta: Halsua

Re: mikä johto

Viesti Kirjoittaja TurboTurpa »

nalleolut kirjoitti:oli tarkoitus askarrella flektin nopealle ohjaus koelautaan.... kerta siinä 1 tyhjä paikka.. otin suojan irti ja kappas sinne tuli johto. monijohtoinen näemmä kerta pohjalla näkyi punainen ja keltainen ainakin en enempää tutkinu..

hyviä arvauksia mikä tuo voisi olla..

Kuva

kuva aukeaa isommaksi klikkaamalla.
Kävin juuri kurkkaamassa omassa autossani tota kohtaa, eikä mulla ainakaan tullut siihen mitään oli vain pelkkä suoja siinä.
Saab 9-5 A 2.3t stw
liteFun
"Hölösuu"
Viestit: 1999
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 11:15
Paikkakunta: Koria
Viesti:

Re: mikä johto

Viesti Kirjoittaja liteFun »

Saab 9000 Käyttöohjekirja m1989 ei kerro tuossa olevan oikein mitään, mutta löysin kuvan jonka mukaan joillain markkinoilla tuossa voisi olla Ilmastointi (AC) nappi, ja sen vieressä olisi Jälleenkierrätys, kuvan mukaan tosin on ihan perus puhallin silloin kojelaudassa ilman mitään ilmastoinnin lämpötila-anturia tms.

Tehtaalta lähtiessä varmaan ollut pelkkä suojahattu, jos siinä joku kytkin on niin lienee satkusta? Käyttötarkoitusta voi vain arvailla... (lisäpitkien tms kytkin?)
liteFun
"Hölösuu"
Viestit: 1999
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 11:15
Paikkakunta: Koria
Viesti:

Re: mikä johto

Viesti Kirjoittaja liteFun »

Muuten siellä kojelaudan sisällä on hyvin johtoja, itse otan super tomcat lällärille virrat saabin liittimestä abikoilla, vahvistan toki abikojen pysyvyyden teipillä.
2 kappaletta ainakin noita virtaliitinmötiköitä, toiselta tulee virrat soittimelle ja toinen ilmeisesti yleensä käyttämätön. Musta maa, en muista oliko 2 punaista piuhaa, toiseen tulee virtalukon kautta virta joka katkeaa kun ottaa avaimen pois.
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7571
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Re: mikä johto

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

hyviä arvauksia mikä tuo voisi olla..
Olisikohan tuossa ollut merkkivalo joka ilmaisee että ajoneuvoon on
kytketty peräkärry.
Omassa tonnarissa se muistaakseni sijaitsi noilla kohdilla.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Vastaa Viestiin