Tuli hommattua tuollainen projekti isäukon eläkeautoksi.
Kone ei käynyt ilmamassamittari kiinni ja ilmankin suhteellisen rikkaalla. Sain tänään uuden käytetyn ilmamassamittarin ja nyt auto käy hyvin tyhjäkäyntiä, mutta ei vastaa kaasuun. pumppaamalla saa kierroksia, mutta nopeasti painettuna käynti katkeaa. Vikakoodeja ei ole. Ilmamassamittarin johto irti toimii kohtuullisesti, mutta ei silloinkaan vastaa nopeaan kaasun painallukseen. Viittaisi, että ilmamassa mittari kiinn kävisi laihalla.
Tähän asti tehtyjä testejä:
-Bypass vaihdettu
-ilmassamittari vaihdettu (käytetty)
-Kaaauläppä potikka vaihdettu
-Bensapaineen säädin vaihdettu ja paineet mitattu
-DI-kasetti varmasti toimiva
-Imuvuotoja metsästetty
Onko kenelläkään -017 loppuista varmasti toimivaa ilmamassamittaria testattavaksi Keskisuomen alueella?
Myös tietoja mittareiden sisäisistä kytkennöistä otetaan vastaan. SP myy ainoastaan -013 loppuista kaikkiin DI turboihin. Hyllystä löytyis 2.3T -012 loppuinen, mutta en ole vielä uskaltanut kokeilla.
9000 -88 2.0T käynti ongelma
9000 -88 2.0T käynti ongelma
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: 9000 -88 2.0T käynti ongelma
Onko kenelläkään tietoa mitä eroa on 013 ja 017 loppuisilla? Toinen on katti versioon ja toinen ei katilliseen. Molemmissa samat suuttimet, mutta eri bensanpaineen säädin.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx