Jeps, eli pamahti tuossa pari päivää sitten isän saabista kansipahvi.. No purettiin kantta ja ruettiin löysäämään kannenpultteja niin nehän oli ihan löysällä.. Ois lähteny räikällä ihan suoraan, mutta laitettiin putki räikkään niin sai vähä lisää momenttia kääntämiseen.. Ei ole pitkä aika kun siihen on koneremppa tehty.. siltä näytti koneen sisältä.. Mahtoiko tiivisteen palamisen syy olla kannen kireys?? No tänään vaihettiin uudet venttiiliohjurin kumit.. Oli aika työläs homma, mutta tulipahan tehtyä..

Oli semmoset erikoistyökalut että..

Meni hermot useampaan kertaan.. Ja nyt ympäri tallia löytyy vaikka mitä, kun suutuspäissään viskoo kaikkea...

Aina noita saa olla rassaamassa.. Taidan kohta siirtyä 1,3l corollaan...

ei ois purkamista sitten niin paljoo...

Eiköhän se saabi taas ens viikonalusta oo tulilla..

Onko muut vaihtanut itse saabiin ohjurinkumit..??