stage 5 ja kytkin (KIIRE)
stage 5 ja kytkin (KIIRE)
Elikkä teetätin foorumilaisella osien päivityksen ja toisella stagettamisen.
vaihtoon meni ic, turbo, suuttimet, bensapumppu ja putki. nämä nyt ainaki hetiseltään tuli mieleen.
stageksi tuli 5 pienin rajoituksin kun kytkintä ajattelin vaihtaa vasta keväällä kun saa taas rahaa säästöön. Kävi kuitenkin niin että muutaman kiihdytyksen jälkeen kytkin sanoutui irti.
nyt pitäisi saada tietoa millainen viritelmä kannattaisi laittaa v.97 2.0l turboon (alunperin matalapaine) että kestää tehot. rahapulan ja kiireellisyyden vuoksi kriteerit ovat selkeät halvalla ja nopeasti.
vaihtoon meni ic, turbo, suuttimet, bensapumppu ja putki. nämä nyt ainaki hetiseltään tuli mieleen.
stageksi tuli 5 pienin rajoituksin kun kytkintä ajattelin vaihtaa vasta keväällä kun saa taas rahaa säästöön. Kävi kuitenkin niin että muutaman kiihdytyksen jälkeen kytkin sanoutui irti.
nyt pitäisi saada tietoa millainen viritelmä kannattaisi laittaa v.97 2.0l turboon (alunperin matalapaine) että kestää tehot. rahapulan ja kiireellisyyden vuoksi kriteerit ovat selkeät halvalla ja nopeasti.
Re: stage 5 ja kytkin (KIIRE)
Orkkis Aeron kytkinpaketti paikalleen ja järkevää käyttöä. Tämä siis jos raha on esteenä . Jos ei ole niin sitten joku jämäkämpi asetelma tuon aeron levyn seuraksi
Sitten kun saat liiankin pitävän kytkimen niin laatikko pamahtaa Kannattaa siis pitää hieman alamittainen kykä sulakkeena
Sitten kun saat liiankin pitävän kytkimen niin laatikko pamahtaa Kannattaa siis pitää hieman alamittainen kykä sulakkeena
Viimeksi muokannut Kaide, Ma Marras 21, 2011 20:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: stage 5 ja kytkin (KIIRE)
Hiilarilevy tai Viggen-kytkinpaketti.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: stage 5 ja kytkin (KIIRE)
Pelittääkös SRE 740 asetelman kanssa nätisti joku muukin, kuin tuo orkkis jousitettu massalevy?
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: stage 5 ja kytkin (KIIRE)
paljonkos toi aeron orkkis kytkinpaketti maksaa noin suunnilleen ja saako motonetistä?
Re: stage 5 ja kytkin (KIIRE)
Ei nyt sekoilla, ei se 9-3 Aeron vakiokytkin pidä 400Nm enempää. Loota kestää kyllä puolet enemmän.Kaide kirjoitti:Orkkis Aeron kytkinpaketti paikalleen ja järkevää käyttöä. Tämä siis jos raha on esteenä . Jos ei ole niin sitten joku jämäkämpi asetelma tuon aeron levyn seuraksi
Sitten kun saat liiankin pitävän kytkimen niin laatikko pamahtaa Kannattaa siis pitää hieman alamittainen kykä sulakkeena
Ja muistetaan vielä se että jos autossa on vaijerikytkin pitää se konvertoida hydrauliseksi. -97:ssa taisi tosin olla hydrauli, en varmaksi muista.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: stage 5 ja kytkin (KIIRE)
Eikös tässä nyt puhuta tonnarin kytkimestä? Joten tuon viggenin voinee unohtaa, järkevin varmaan laittaa se 240mm täyspaine/aeron kytkin jos ei enempää ole rahaa laittaa, maksanee sekin päälle 300€?
Re: stage 5 ja kytkin (KIIRE)
Heh, miksihän luen tämän jutun aina NG900:ksi. Pari kertaa jo käynyt sama.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: stage 5 ja kytkin (KIIRE)
meneekö siis toi aeron tai 240mm täystpaine suoraan paikalleen ja kumpi kannattaa ostaa. onko hintaeroja?
Re: stage 5 ja kytkin (KIIRE)
Vauhtis mennee vaihtoon samassa kaupassa. SRE740 asetelman kanssa aeron/täyspaineen 240mm levy pelaa oikein hyvin. Siinä riittää pitoa aika riittävästi.torre kirjoitti:meneekö siis toi aeron tai 240mm täystpaine suoraan paikalleen ja kumpi kannattaa ostaa. onko hintaeroja?
Re: stage 5 ja kytkin (KIIRE)
ja paljos tollanen sitte kokonaisuudessaan maksas ja saako motonetistä?
Re: stage 5 ja kytkin (KIIRE)
Olisko PCS:llä ollut joku 250-300€ jos en ihan väärin muista...
Motonetistä kun ei tule kun harmaita hiuksia....
Motonetistä kun ei tule kun harmaita hiuksia....
Re: stage 5 ja kytkin (KIIRE)
Selvyyden vuoksi: PCS = http://www.pro-carservice.com/
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: stage 5 ja kytkin (KIIRE)
Tämä selvä.
Kiitos kaikille neuvoista.
Kiitos kaikille neuvoista.
Re: stage 5 ja kytkin (KIIRE)
SRE740 maksaa 400-500 jo itsessään plus levy päälle muutaman satasen nii tulee kyllä jo aika kallista touhua. näin sanoivat pro-carservicellä.
eli ei ihan päästä tolla ransun ehdottamalla 250-300e budjetilla. :/
mikä neuvoksi? ekö jollain 300e budjetilla saa sitten yhtään mitään aikaiseksi?
eli ei ihan päästä tolla ransun ehdottamalla 250-300e budjetilla. :/
mikä neuvoksi? ekö jollain 300e budjetilla saa sitten yhtään mitään aikaiseksi?