eli mistä saisi ja hintoja?
arvelin tuon tonnarin jatkosta sen verran,että jos siihen vielä uusi pata tulee niin siirtyy se samoin tein rata leluksi,kori kun suhteellisen siisti ja mätää ei havaittavissa niin tommosen rataleikkiin voisi vaikka laittaakkin(tieliikenteessä liikaa autoja).
mistä kohtaa kannattaa tonnari ruveta keventämään?kaaret kun tuo jo lisää massaa ja entistäkin olisi vaikka muille jakaa.
sisusta tietty siirtyy veks jo kaarien tieltä,mutta onko muuta semmosta selvää kevennys mahdollisuutta ettei turvallisuus kuitenkaan kärsisi?
älkää ehdotelko lähtökohdaksi kevyempää autoa,koska tämä seisoo jouten ja siitä tehdään jos tehdään
kiitos,anteeksi ja kumarrus
pultti turvakaaret 9000 cc-87?
Re: pultti turvakaaret 9000 cc-87?
Keventämise ainakin voi alottaa siitä että kaikki ylimääräset sähköjohdot ja varusteet riisutaan pois. Samoin äänieristeet korista. Ei vaikuta turvallisuuteen mutta paino voi keventyä montakymmentä kiloa. Nuo nyt näin lennosta tulisi ensimmäisenä mieleen.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: pultti turvakaaret 9000 cc-87?
Bitumimatot pois, sisustus, mahdollisesti kojelauta sun muut, sähköherkut (mm. sähkölasit, kattoluukku) lasikuitu konepelti, plexi-takalasi, ja kun mielikuvitusta käyttää niin onhan noita paikkoja mistä ottaa pois
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Re: pultti turvakaaret 9000 cc-87?
http://www.x40fin.com/index.php?topic=148.0
Tossa on jotain juttua tuosta painosta, tosin tieliikenteessä...
Tossa on jotain juttua tuosta painosta, tosin tieliikenteessä...
Saab 9-3 2.0t BioPower 5d se -02 --Mikkeli--
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.