Koska olen taipunut poistamaan tp-akseleitten rattaat, ketjun ja kiristimen (hydraulic) niin kysyisin em. konstin jo aiemmin tehneiltä: Kun nuo rattaat popistetaan ja akselit passataan merkkien kohdille, niin oletteko te lukinneet jollakin tavalla veivit paikalleen, lukkoruuveilla tai muilla sellaisilla, vai jätetäänkö veivit vaan silleen niinkun olemaan siellä oman onnensa nojassa. Innokkaana ti- ihmisenä haluaisin tehdä homman itse ja siksi tarviin neuvoja.
kohta taas on joulu....
worcmik
Vielä tasapainoakseleista
Vielä tasapainoakseleista
Saabismi on sairaus, mutta mukava sellainen...
näin ??
Onko kukaan tehny sitä hommaa niin että raottaa vähän öljypohjaa ja katkasee sen ketjun ja vetää vaan pois.Kuulostaa helpoimalta mahdolliselta tavalta.
Ei kannen purkua ei jakokopan purkua,öljypohjaa vaan vähän raolleen.
Ei kannen purkua ei jakokopan purkua,öljypohjaa vaan vähän raolleen.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
kiristin?
Muistelen nähneeni jossain kuvan missä oli ketju pois mutta kiristin paikallaan,se "pohjaa" koppaan eli sen voi jättää sinne.
Eikös niin ole tehneet että ketju on poistettu mutta kiristin jätetty,jos kiristimen poistaa niin öljy kanava on tulpattava.
Eikös niin ole tehneet että ketju on poistettu mutta kiristin jätetty,jos kiristimen poistaa niin öljy kanava on tulpattava.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159