No niin. Taas Arska poika etsi ja etsi. Mutta juurikaan kyseiseen EN löytänyt vastausta.
Olen poistanut tuonkyseisen ketjun ja hienosti auto pellaa, ei siinä mitään. mutta ölkin paineet hieman alhaiset.
Mites ku olette sen kyseisen ketjun poistaneet, niin oletteko jättäneet sen ketjun kiristimen paikoilleen? Itse en sitä jättänyt ja nyt tuli mieleen. että olisiko siitä johtuvaa tuo paine juttu? Meinaan sielähän pääsee nyt ölkit juoksemaan ihan vapaasti siitä kiristimen öljy reiästä.
Nyt olis pikkuisen hoppukin, ko pitäis saaha ylihuomiseksi pirssi ajoon.
Ja kiitos etukäteen.
Tasapainoketjun poisto
Tasapainoketjun poisto
Saabismi o sairaus, mutta turbo ja ruisku ovat lääke siihen.
9-5 2.0i Turbo farkku.
9-5 2.0i Turbo farkku.
Re: Tasapainoketjun poisto
Jos poistit laahaimen ja kiristimen olis tarvinnut laittaa kansi öljyreijän päälle samoilla ruuveilla millä kiristimenrunko on pultattu.Öljypohjan kautta ketjun katkasussa ei tule ongelmaa laahain pitää kiristimen männän paikallaan laahain nojaa jakokoteloon ja pitää kiristimenmännän paikallaan.
Re: Tasapainoketjun poisto
KIITOS!
Saabismi o sairaus, mutta turbo ja ruisku ovat lääke siihen.
9-5 2.0i Turbo farkku.
9-5 2.0i Turbo farkku.