
9000 2.3t aero
9000 2.3t aero
Moikka! Elikkä haluaisin kysyä vähän viisaammilta että mitä ysitonniseen 2.3 turbo aeroon pitäisi tehdä että saisi sen kuuluisan 'suhahduksen' kun päästää kaasun. Tarvisiko vain vaihtaa vapaavirtaus suodattimen vai sitten vielä dumpin? Tiedän että monet on sitä vastaan mutta vähän pakko on kaikkea kokeilla
kiitän/

Re: 9000 2.3t aero
Laitat dumpin bypassin tilalle. Mulla oli yhdessä tonnarissa edellisen omistajan asentama dumppi, ja voin kertoa että alkaa ärsyttämään melko nopeasti. 

Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: 9000 2.3t aero
Vaparin jos pistää niin kuuluu pieni tsuh vaan, isoon pihinään tarvit sen dumpin.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Re: 9000 2.3t aero
Lyhentää/poistaa ilmanputsarille menevän imuputken lokasuojan sisältä.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: 9000 2.3t aero
minkä merkkistä dumppia suosittelette ja kannattaako vaparin samalla hankkia?
Re: 9000 2.3t aero
Laita forgen bypassi, männän laki paineputkeen päin. Vakiosuodattimella pitää kivan lyhyen ja ytimekkään yskäsyn, eikä ole mitenkään överi tai liian teinituningmainen.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
Re: 9000 2.3t aero
Orggis ilmanputsari mäkeen ja tilalle openair rekkulat, niin se on siinä ja muutama hepo tuli lisää..
Re: 9000 2.3t aero
Eikä varmasti tullut, enempi paskaa vaan koneeseen ja turhaa rahan menoa.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
- timpetti
- "Hölösuu"
- Viestit: 1811
- Liittynyt: La Tammi 08, 2005 23:18
- Paikkakunta: Avaruuden pääkaupunki
Re: 9000 2.3t aero
Korkeintaan sen bypassin laitat, originaalifilsu on paikallaan ihan syystä, suodattaa sen minkä pitääkin. Koteloa voit muokata vähän jos jotain ääntä haluat, mutta seki vaikuttaa suodattimen ikään taas sekin.
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD (KA)
2005 9³CV Aero 2.0T JC Stage3(KR)
1990 9000CC 2.0T A Red Box (MR)
1987 900i 2D("Latolöytö"->MR)
Entiset: 14x9000, 9x900, 9x9³, 2x9⁵, 2x99..
2005 9³CV Aero 2.0T JC Stage3(KR)
1990 9000CC 2.0T A Red Box (MR)
1987 900i 2D("Latolöytö"->MR)
Entiset: 14x9000, 9x900, 9x9³, 2x9⁵, 2x99..
Re: 9000 2.3t aero
Kotelon muokkaaminenhan on hyvinkin helppoa - päätykansi irti ja täyteen n.20mm reikiä. Imuäänet kovenee ja minkäänlaista tietoa ei ole huononeeko vai paraneeko virtaus.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: 9000 2.3t aero
Onko kenelläkään kokemuksia forgen bov dumpeista http://verkkokauppa.harline.com/fi/Viri ... V001/21970 ja http://verkkokauppa.harline.com/fi/Viri ... ?offset=15 ?
Jos tuollainen olisi niin pitäisikö se pieni putki joka tulee vakio bypassista siihen ilmanputsarin putkeen tukkia?
Mitä eroa on 1-mäntäisessä ja 2-mäntäisessä dumppissa?
Pitäisi laittaa tilaukseen niin saako noilla forgen dumpeilla sihisemään?
Jos tuollainen olisi niin pitäisikö se pieni putki joka tulee vakio bypassista siihen ilmanputsarin putkeen tukkia?
Mitä eroa on 1-mäntäisessä ja 2-mäntäisessä dumppissa?

Pitäisi laittaa tilaukseen niin saako noilla forgen dumpeilla sihisemään?