kyseessä 1995 vuoden 2 litranen turboton kone. auto lähtee hyvin käyntiin mutta kierrokset nousee käynnistyksen jälkeen ja kunnes tasaantuu niin rupeaa röpöttämään kuin kävisi 3 sylinterillä ja lämpimänä pakoputkesta kuuluu poksuntaa. Kun autolla ajaa ja painaa kytkimen pohjaan niin kaynti rupeaa aaltoilemaan ja rauhoittuu kun polkaisee kaasua. Autolla ajettu 288tkm ja DI-kasettia ei vaihdettu ikinä että voisiko johtua siitä?
piti kysyä vielä täältä kun 4-korjaajalta kysyi niin kaikki sanoi eri vian: 1.DI-kasetti. 2.tyhjäkäyntiventtiili likainen. 3.imuletkuissa vuoto mutta on tarkistettu ja ei havaintoja vuodoista. 4. yksi venttiili ei toimi.
vikakoodi luettu, näytti nollaa.
KIITOS ETUKÄTEEN VASTAUKSISTA
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
tuli mieleen vielä että vetää ykkösvaihteella joutokäynnillä aikas terhakkaan malliin kierrokset n.1500 kierrostaminuutissa mut 1000 pinnas tyhjäkäynnillä paikallaan.
myös kun haistelin konetilaa niin kaasuvivuston vieressä on lievä bensan katku.