Tonnarin tuonti vai kotimaasta?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Hitain Pohjois-Suomessa
"Hirsch"
Viestit: 739
Liittynyt: Ke Touko 12, 2004 09:45
Paikkakunta: Sieppijärvi(Länsi-Lappi)/Oulu.

Viesti Kirjoittaja Hitain Pohjois-Suomessa »

Itselläni on vakio CD ja pysyy mutta muukin kelpaa. Pitää kyllä itsekkin alkaa katsella toista tonnaria rinnalle CD tai mikä vain kunhan turbo löytyy.
9-3 X -11 (KA); 9-3 2.0T biopower -08(KA);9000 CSE jubileum -97 kesäauto
Stupid Assholes Always Buyin'em' (SAAB).
Boiga
"Hirsch"
Viestit: 779
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:46
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Boiga »

Itse olen ainakin aivan myytyä miestä CD turbo tonnarin saralta :D
Nyt on menossa toinen cd tonnari ja tämä nykyinen on 2.3 litraisella turbo pannulla (sen verran piristetty että ei ihan vakio ole).
Ja kyllähän se pistää hymyilemään kun kaasua painaa (jos vaan pitoja löytyy :D ).
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
Boiga
"Hirsch"
Viestit: 779
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:46
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Boiga »

Itse olen ainakin aivan myytyä miestä CD turbo tonnarin saralta :D
Nyt on menossa toinen cd tonnari ja tämä nykyinen on 2.3 litraisella turbo pannulla (sen verran piristetty että ei ihan vakio ole).
Ja kyllähän se pistää hymyilemään kun kaasua painaa (jos vaan pitoja löytyy :D ).
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Itseä kiinnosti samantien vain CD korimalli. Ja todellakin tavarankuljetus vermeet on asia erikseen. :wink: Jos tarvin niin tilataan kuorma-auto. Mullahan onkin vain tavallinen perheauto eikä muuttoauto. :P
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Milli kirjoitti:Itseä kiinnosti samantien vain CD korimalli. Ja todellakin tavarankuljetus vermeet on asia erikseen. :wink: Jos tarvin niin tilataan kuorma-auto. Mullahan onkin vain tavallinen perheauto eikä muuttoauto. :P
Onhan se noinkin, isäukko tosin kieltäytyy CD-mallista sillä perusteella että se ei mahdu pituutensa puolesta autotalliin, vanha CC kun mahtuu just.. :roll: .
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3712
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Itse olen katsellut tuota velipojan touhua, kun hänellä pari muksua. eli sitä myöten on tavaraakin kun meillekkin päin tulee kyläilemään.(hänellä 9000 CS)

Ei tarvitsisi milloinkaan pistää sitä tavara määrää CD:n takaluukkuun :wink:

Ja on se helppoa heittää lasten vaunutkin tosta vaan tuohon CS:ään :D , kun on iso luukku!

Ulkonäkö jututhan ovat makuasioita, mutta minun mielestä tuo CS on paremman näköinen 8)
Saab 9-3 TTID Vector 2008
hakuba2
"Hölösuu"
Viestit: 1477
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2004 18:13
Paikkakunta: Vihtavuori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hakuba2 »

Milli kirjoitti:Itseä kiinnosti samantien vain CD korimalli. Ja todellakin tavarankuljetus vermeet on asia erikseen. :wink: Jos tarvin niin tilataan kuorma-auto. Mullahan onkin vain tavallinen perheauto eikä muuttoauto. :P
Vaik en itse tässä CD-mallista pidäkkään, lähinä ulkonäöllisesti. Niin pakko kai sitä on kumminkin kehuakkin. Eli kyllä se muuttoautonakin toimii, kun ostin pesukoneen, niin kyl se heittämällä meni paketissa takapenkille.. Kyllä siinä oli gigantin myyjä ihmeissään..

Mutta pappamalli, mikä pappamalli..
93 1.9 TTiD -11
93x 2.0t -10
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Juu pappamallista samaa mieltä.Mut isot valssit ja vähä muuta tarraa niin pappamallista kaukana. :lol: Ja omasta mielestä taas CD koppa on nätimpi kuin CS. 8) Ja lastenvaunut menee kyllä heittämällä myös tonne CD:n konttiin ja samalla myös lasten pyörä. :P Kokeiltu on.
öljysormi
"Aero"
Viestit: 390
Liittynyt: Ma Elo 18, 2003 17:38

Viesti Kirjoittaja öljysormi »

turbo kannattaa ostaa ehdottomasti.
ex9000 -95aero,1.9 tdi passat, MB450SL-77,MB E220cdi,cls 55 amg
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2074
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

9-5T kirjoitti:
En olisi uskonut että CS:ään mahtuu vaunut mutta onhan se vain vajaat 100 litraa pienenpi kuin CD:ssä. :lol:
Entiseen CD:hen mahtui vanhat vaunut kohtuu hyvin, mutta nykyisiä ei saisi ilman pyörien irrotusta. 9-5:ssa on myös iso tavaratila, mutta luukku on onnettoman pieni. Samaa ongelmaa on monessa muussakin automerkissä.

Ei tuottanut astiapesukoneen laittokaan ongelmia CS tonnariin.

T:Joulukuusenkin CS:llä kuskanut (Tavaratilassa) :oops:
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karg »

9-5T kirjoitti:En olisi uskonut että CS:ään mahtuu vaunut mutta onhan se vain vajaat 100 litraa pienenpi kuin CD:ssä. :lol:
Heh, CS:n takakonttiin mahtuu ongelmitta mm. 10-tuumainen subbari koteloineen sekä yhdistelmävaunut yms. matkatavarat.

Ajattelin alunperin, että tingin subbarista sitten jos/kun lasten kamat ei mahdu konttiin. Vielä ei ole siis tarvinnut tinkiä... :lol:
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

okei okei, pitäiskö demokratian takia käydä vaihtamassa aiheen otsikko? :)

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Nythän sulle on tullut ainakin selväksi että osta CD korimallinen tonttu. :wink:

Ja palaten vielä CD mallin konttiin niin itellä on myös lisäksi siellä 15" subi. Niin sain survottua vielä lastenvaunut ja pienen pyörän. 8O Eihän se ollut kuin laittaa.. :oops:
-Make-
"Tuplakaasari"
Viestit: 90
Liittynyt: Su Helmi 29, 2004 14:24
Paikkakunta: Lappeenranta

tuonnista...

Viesti Kirjoittaja -Make- »

Mitenkäs tuo saksasta tuonti? olen http://www.mobile.de :sta katellut tuommosia cs mallin 200hp turboja, niin hintahaarukka tuntuu olevan noin 2-3T€eroa 92-95 mallisissa ja yleensä tuntuu olevan mukavasti varusteltuja nuo autot... tuntuu vähän liian hyviltä tuohon hintaan :) kun löytyy helposti tuohon hintahaarukkaan alle 200tuhatta ajettujakin...

Olisko jollain kertoo omakohtasia kokemuksia, jos on tuonut vastaavia pirssejä suomeen - paljon joutunu maksamaan veroja? Kannattiko?

esim. tämmönen ois aikasta asiallinen http://www.mobile.de/SIDiZz7xbsV9VY1L7J ... 9574&[url]
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Joo, tuo on ihan törkeen asiallinen näköinen pirssi ja on yksi mun suosikkeja mitä Saksan netti-ilmotuksista löytänyt.

9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Vastaa Viestiin