lastuja tuntuu löytyvän jos jonkinmoisia ja kaikki sen verran hintavia ettei viittis lähtä koittelemaa
eli mistä hyvä suht edullisesti ?
eikä ois huonojuttu olleskaa vaikka joku ilmottais että ois ylimääräsenä
9000 2.0t -98lastusta
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: 9000 2.0t -98lastusta
foorumilta löytyy osaavia ecun päivitykseen perehtyneitä kavereita,laita ostetaan osioon ilmoitus niin luulen että saat yv.viestillä lisää infoa!
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Re: 9000 2.0t -98lastusta
Taas kerran paikkakunta auttaisi asiaa.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: 9000 2.0t -98lastusta
Tais olla tampereen ja helsingin alueella näitä modaus kavereita,mut luulen että homma toimii myös niin että saat postin kautta vara ecun jotta voit ajaa autolla ja vastaavasti lähetät omasi ohjelmoitavaksi.
Tarvitset myös magneettiventtiilin joka ohjaa ahtoja,jos ei sitä jo ole?
Tarvitset myös magneettiventtiilin joka ohjaa ahtoja,jos ei sitä jo ole?
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Re: 9000 2.0t -98lastusta
YV lähetetty. Toden totta, nämä alunperin matalapaineiset T5 koneelliset tarvitsevat aktiivisen ahtopaineen ohjausyksikön joka on toteutettu ecun ohjaaman magneettiventtiilin avulla joka taas ohjaa halutun määrän säätöpainetta hukkaportin kellolle.
Ja kun tiedetään miten epäluotettavia T5 magneettiventtiilit ovat, niin näihin kannattaa heti alusta asentaa T7 mankkuvena pienen ecumodauksen kera. Ja sitten sitä softaa tarpeen mukaan. Täydellisiä paketteja löytyy allekirjoittaneelta jos haluaa avaimet-käteen-ja-menoksi -setin.
Ja kun tiedetään miten epäluotettavia T5 magneettiventtiilit ovat, niin näihin kannattaa heti alusta asentaa T7 mankkuvena pienen ecumodauksen kera. Ja sitten sitä softaa tarpeen mukaan. Täydellisiä paketteja löytyy allekirjoittaneelta jos haluaa avaimet-käteen-ja-menoksi -setin.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
-
- "Aero"
- Viestit: 334
- Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
- Paikkakunta: Turku 10
Re: 9000 2.0t -98lastusta
ja nuorrut monta vuotta! hymy naamalla kun lähtee ahtaa!!vesa67 kirjoitti:YV lähetetty. Toden totta, nämä alunperin matalapaineiset T5 koneelliset tarvitsevat aktiivisen ahtopaineen ohjausyksikön joka on toteutettu ecun ohjaaman magneettiventtiilin avulla joka taas ohjaa halutun määrän säätöpainetta hukkaportin kellolle.
Ja kun tiedetään miten epäluotettavia T5 magneettiventtiilit ovat, niin näihin kannattaa heti alusta asentaa T7 mankkuvena pienen ecumodauksen kera. Ja sitten sitä softaa tarpeen mukaan. Täydellisiä paketteja löytyy allekirjoittaneelta jos haluaa avaimet-käteen-ja-menoksi -setin.
Sobrealimentación es la ostia.