9000 2.0t -98lastusta

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
ekasuoppi
"Koeajolla"
Viestit: 2
Liittynyt: Su Maalis 11, 2012 16:28

9000 2.0t -98lastusta

Viesti Kirjoittaja ekasuoppi »

lastuja tuntuu löytyvän jos jonkinmoisia ja kaikki sen verran hintavia ettei viittis lähtä koittelemaa
eli mistä hyvä suht edullisesti ? :?:
eikä ois huonojuttu olleskaa vaikka joku ilmottais että ois ylimääräsenä :lol:
jannevillepetteri
"Hölösuu"
Viestit: 1601
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: 9000 2.0t -98lastusta

Viesti Kirjoittaja jannevillepetteri »

foorumilta löytyy osaavia ecun päivitykseen perehtyneitä kavereita,laita ostetaan osioon ilmoitus niin luulen että saat yv.viestillä lisää infoa!
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3433
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Re: 9000 2.0t -98lastusta

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Taas kerran paikkakunta auttaisi asiaa.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
jannevillepetteri
"Hölösuu"
Viestit: 1601
Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
Paikkakunta: Pieksämäki

Re: 9000 2.0t -98lastusta

Viesti Kirjoittaja jannevillepetteri »

Tais olla tampereen ja helsingin alueella näitä modaus kavereita,mut luulen että homma toimii myös niin että saat postin kautta vara ecun jotta voit ajaa autolla ja vastaavasti lähetät omasi ohjelmoitavaksi.

Tarvitset myös magneettiventtiilin joka ohjaa ahtoja,jos ei sitä jo ole?
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4571
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: 9000 2.0t -98lastusta

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

YV lähetetty. Toden totta, nämä alunperin matalapaineiset T5 koneelliset tarvitsevat aktiivisen ahtopaineen ohjausyksikön joka on toteutettu ecun ohjaaman magneettiventtiilin avulla joka taas ohjaa halutun määrän säätöpainetta hukkaportin kellolle.
Ja kun tiedetään miten epäluotettavia T5 magneettiventtiilit ovat, niin näihin kannattaa heti alusta asentaa T7 mankkuvena pienen ecumodauksen kera. Ja sitten sitä softaa tarpeen mukaan. Täydellisiä paketteja löytyy allekirjoittaneelta jos haluaa avaimet-käteen-ja-menoksi -setin.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
uudestakaupungistasaab
"Aero"
Viestit: 334
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
Paikkakunta: Turku 10

Re: 9000 2.0t -98lastusta

Viesti Kirjoittaja uudestakaupungistasaab »

vesa67 kirjoitti:YV lähetetty. Toden totta, nämä alunperin matalapaineiset T5 koneelliset tarvitsevat aktiivisen ahtopaineen ohjausyksikön joka on toteutettu ecun ohjaaman magneettiventtiilin avulla joka taas ohjaa halutun määrän säätöpainetta hukkaportin kellolle.
Ja kun tiedetään miten epäluotettavia T5 magneettiventtiilit ovat, niin näihin kannattaa heti alusta asentaa T7 mankkuvena pienen ecumodauksen kera. Ja sitten sitä softaa tarpeen mukaan. Täydellisiä paketteja löytyy allekirjoittaneelta jos haluaa avaimet-käteen-ja-menoksi -setin.
ja nuorrut monta vuotta! hymy naamalla kun lähtee ahtaa!!
Sobrealimentación es la ostia.
Vastaa Viestiin