Viking "aero" vanteet
Viking "aero" vanteet
Mitenkäs mahtasko käydä tonnariin tommoset 15tuuman viking aero
vanteet vanteiden et on 40 ja vanteille tulis 195/65 renkaat
onko kukaan kokeillut tuollaista yhdistelmää?
vanteet vanteiden et on 40 ja vanteille tulis 195/65 renkaat
onko kukaan kokeillut tuollaista yhdistelmää?
9-5 2l turbo farkku 2000 automaatti
Re: Viking "aero" vanteet
Jos kyseessä ovat todella Viking Aerot, ovat ne NG900 vanteet ja 5-pulttisella jaolla. Eivät sovi tonnarin 4-pulttiseen jakoon mitenkään päin.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Viking "aero" vanteet
Onhan niitä adaptereita.oon nähny tonnarin 5 pulttivanteilla
Re: Viking "aero" vanteet
Kaikenhan saa sopimaan. Kuitenkaan 15" Viking Aero- vannetta ei ole olemassa jos nyt on puhe tästä mallista vaan nämä ovat aina 16": http://jpowell.tripod.com/saab-wheels/#ngvikingaero
Re: Viking "aero" vanteet
Ei ne ookkaan Viking aerot ne vanteet
vaan 3-spoke directionalit näyttäs tuon Minutemanin
linkin mukaan olevan.
Lähinnä nyt mietityttää, että käviskö nuo tonnariin kun
on tuo vanteiden et40![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
vaan 3-spoke directionalit näyttäs tuon Minutemanin
linkin mukaan olevan.
Lähinnä nyt mietityttää, että käviskö nuo tonnariin kun
on tuo vanteiden et40
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
9-5 2l turbo farkku 2000 automaatti
Re: Viking "aero" vanteet
Ei kait noita ole muuhun malliin tarkoitettukaan ku ysitonniin..
Jos noita vanteita tarkoitat:
http://www.nettiauto.com/saab/9000/5004252
Jos noita vanteita tarkoitat:
http://www.nettiauto.com/saab/9000/5004252
Re: Viking "aero" vanteet
Niitä on kahta versiota, joista toinen on tarkoitettu OG-satkuun (mistähän lie nimitys Aero92, kun tonnaria ei tuolloin vielä Aerona ollut
) ja toinen tonnariin. ET ja leveys heittää hivenen, OG:n vanteet voi jäädä tonnarissa melko sisään.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Viking "aero" vanteet
Niitä Directionaleja on sekä Tonnarin 6,5" leveinä ja et:llä muistaakseni 33mm, ja sitten ysisatasen 88-93 5,5" leveinä ja et:llä 40mm. Jälkimmäinen tontussa istuu sisempänä, voi näyttää hieman hullulle etenkin uudemmissa leveämmillä kaarilla ja kaarilistoilla varustetuissa ja aiheuttaa hieman huteramman ajettavuuden.