anteeksi jo etukäteen jos kysymykseeni löytyy jo vastaus! yritin etsiä mutta ei löytynyt!
ongelma on sd että kun kiihdyttää lankku pohjassa että ahtaa piikin 1.2bar
niin sen jälkeen enään 0.5 ! mutta jos ei anna ahtaa loppuun asti niin peruspaineet pysyvät siellä 0.9-1.0 välillä! autona 9000 2.3t aero tcs.llä ja kaikilla muilla ylimääräisillä sähkö härpäkkeillä! tekisi mieli palata jo tuonne aikaan milloi. kaikki oli mekaanista!:D
Kiitos!
fuel cut! miten käyttäytyy?
fuel cut! miten käyttäytyy?
Jäsen# 5674
9000 2.3t -90
BMW 320i Touring -02
9000 2.3t -90
BMW 320i Touring -02
Re: fuel cut! miten käyttäytyy?
No ei tuo fuelcut ole. Siinä meno pysähtyy kuin seinään.
Eniten epäilen hukkaportin magneettiventtiilin jumittelua, se osa siis joka säätää ahtopainetta.
Eniten epäilen hukkaportin magneettiventtiilin jumittelua, se osa siis joka säätää ahtopainetta.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: fuel cut! miten käyttäytyy?
se voi hyvinkin olla kun olen sekoillut noiden alipaineletkujen kanssa kun ei ahtnut! ja tänään sitten löysin vian! vanha omistajakin oli luullut että tcs.n takia ei ahda ku mittaristossa palaa valo! vaan siellähän kellolta hukkaportille lähtevä tanko ei ollut kiinni siinä hukkaportissa!:) täytyypä huomenna katsella ne letkut ku jonkun tulppasin mutten muista laitoinko sitä takas!:) tosiaan auto toimii kyllä täydellisesti senkin jälkeen kun laskee ne paineet, ja vauhdistako käyttää virrat pois ja uudestaan käytiin niin ahtaa niin maan p****leesti!:) oon iha täpinöissä ku sai tuon ikuisuusprojektin liikenteeseen!:D
Jäsen# 5674
9000 2.3t -90
BMW 320i Touring -02
9000 2.3t -90
BMW 320i Touring -02
Re: fuel cut! miten käyttäytyy?
niin ja, kiitos Vesa vastauksestasi!:)
Jäsen# 5674
9000 2.3t -90
BMW 320i Touring -02
9000 2.3t -90
BMW 320i Touring -02
Re: fuel cut! miten käyttäytyy?
vielä sellainen kysymys, että kun siellä rintapellissä apukuskin kohdalla on se magneettiventtiili ja sinne tulee imusarjalta alipainetta siitä vasemmalle lähtevän on vanha omistaja tulpnnut(?) ja oikealle lähtevä menee kaasuläpänkotelon yläosaan joka ilmeisesti säätelee alipaineella kaasua keventääkseen vaijeria? no, kun mä laitan sen alipaineletkun sinne läppäkoteloon niin katoaa kaasu, kierrokset ei nouse mutta vaijeri menee löyseälle eikä tapahdu mistään mitään! mikähän tässä olisi ongelmana?
Jäsen# 5674
9000 2.3t -90
BMW 320i Touring -02
9000 2.3t -90
BMW 320i Touring -02