Moottori ohjauksen päivittäminen.

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Avatar
TurboTurpa
"Aero"
Viestit: 405
Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 10:27
Paikkakunta: Halsua

Moottori ohjauksen päivittäminen.

Viesti Kirjoittaja TurboTurpa »

Kyselisin ihan mielenkiinnosta, että onko suurikin homma ja mistä löytyy ohjeita päivittää moottoriohjaus trioniciksi, sekä mankkuvena modi päivitys samalla ja mihin versioon toi onnistuis mahdollisemman kivuttomasti :roll: .

Koitin hakea etsi toiminnolla aiheita, mutta en tiedä oliko minussa tai koneessa :mrgreen: vikaa kun en löytänyt.

Jk: Autona siis toi allekirjoituksen 9000 2.3T di/apc steg1 my:92
Saab 9-5 A 2.3t stw
puu
"Hölösuu"
Viestit: 1525
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 11:28
Paikkakunta: Kangasala

Re: Moottori ohjauksen päivittäminen.

Viesti Kirjoittaja puu »

Tästäkin on ollut puhetta täällä. Trionic 5.2 kannattaa laittaa tuohon pitkälohkoon.

Mun ATK näköjään toimii paremmin kun haku löysi mm. tuollaista:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 0&p=797962&
Volvo XC70 D5 -04
Mitsubishi Outlander PHEV -14
Ex-Saabit: 4x 900, 6x 9000, 2x 9-5
#2470
Vilpo
"Kaasari"
Viestit: 38
Liittynyt: Su Elo 19, 2012 16:49
Paikkakunta: Turku

Re: Moottori ohjauksen päivittäminen.

Viesti Kirjoittaja Vilpo »

Tuo kiinnostaisi myös tähän 9000 -92 2.3T, jetronicin tilalle.
Kävisikö siis tuon Trionic 5.2 kanssa myös sama kampiakselin asentotunnistin?
Avatar
TurboTurpa
"Aero"
Viestit: 405
Liittynyt: Ke Huhti 19, 2006 10:27
Paikkakunta: Halsua

Re: Moottori ohjauksen päivittäminen.

Viesti Kirjoittaja TurboTurpa »

puu kirjoitti:Tästäkin on ollut puhetta täällä. Trionic 5.2 kannattaa laittaa tuohon pitkälohkoon.

Mun ATK näköjään toimii paremmin kun haku löysi mm. tuollaista:
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 0&p=797962&
Ok jatketaan näillä ohjeilla pikkuhiljaa eteenpäin osia haalien ja suunnitellen.
Saab 9-5 A 2.3t stw
Vastaa Viestiin