.
Re: ecu:n yhteen sopivuus
Voi käyttää hätävarana jos on ilman ajonestoa. Bensamäärä menee 15% pieleen noin teoriassa mutta adaptaatio hoitaa.
2,3t:n sytkäkartat on selvästi loivempia että sellaisen käyttö 2 litraisessa ei ole ongelma. Toisinpäin en mene takuuseen mitä tapahtuu mutta onhan trionicissa nakutuksentunnistuksen kautta sytkäennakon lasku mahdollinen. Varovasti ajellen ehkä menee hädän tullen
2,3t:n sytkäkartat on selvästi loivempia että sellaisen käyttö 2 litraisessa ei ole ongelma. Toisinpäin en mene takuuseen mitä tapahtuu mutta onhan trionicissa nakutuksentunnistuksen kautta sytkäennakon lasku mahdollinen. Varovasti ajellen ehkä menee hädän tullen
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: ecu:n yhteen sopivuus
Tässä jokin aikaa sitten ajettiin kaverin 2,3T(225hv) trailerille ja trailerilta talliin 2.0t boksilla ilman VSS:ää. Että toimii se hätävarana, vaikka käynti olikin kuulemma pikkuisen epävakaata
.
Matti

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki