
http://www.fastenbelts.com/saabcarsonli ... aab419.htm
Uskomatonta, ei voi muuta sanoa..
No toi on silti tekniikanvaihto, lukeehan siel et new engine2,3T sport kirjoitti:"Lähellä" edellistä linkkiä löytyi lisää ihmeteltävää
Luulin että 2,5litranen oli iskutilavuudeltaan suurin konevaihtoehto NG900:een
http://www.fastenbelts.com/saabcarsonli ... aab416.htm
No, olin kyllä tosi huolimaton lukija. Kyllä tossa koneenvaihto tuodaan täysin selvästi esilleAC kirjoitti:No toi on silti tekniikanvaihto, lukeehan siel et new engine2,3T sport kirjoitti:"Lähellä" edellistä linkkiä löytyi lisää ihmeteltävää
Luulin että 2,5litranen oli iskutilavuudeltaan suurin konevaihtoehto NG900:een
http://www.fastenbelts.com/saabcarsonli ... aab416.htm![]()
Olisko toi se kone mitä sai CD-tonnariin aikoinaan, kun on 218hp?
Sillä onki tarkka persdyno2,3T sport kirjoitti:No, olin kyllä tosi huolimaton lukija. Kyllä tossa koneenvaihto tuodaan täysin selvästi esille![]()
Toi kone oli tonnarissa 210hv vakiona joten vähä epäilyttää että ng900:n omistaja laskee saavuttaneensa 8 lisäpollea noilla putkisto moddauksillaan...