abs kaput

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
suaabi
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Tammi 11, 2013 19:59

abs kaput

Viesti Kirjoittaja suaabi »

moro. mulla vm 95, 9000 2,3 at. abs ei toimi valo syttyy kun painaa julmetusti jarruu. mut abs ...ei toimi anturit mitattu ok.sulakkeet ok. onko vinkkejä mikä vialla???
Intercoolertbo
"Kaasari"
Viestit: 38
Liittynyt: Ma Joulu 10, 2012 23:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: abs kaput

Viesti Kirjoittaja Intercoolertbo »

suaabi kirjoitti:moro. mulla vm 95, 9000 2,3 at. abs ei toimi valo syttyy kun painaa julmetusti jarruu. mut abs ...ei toimi anturit mitattu ok.sulakkeet ok. onko vinkkejä mikä vialla???
Tarkoitatko että joudut painamaan molemmin jaloin ennen kuin pysähtyy?
Jos noin on silloin sulta on mennyt samassa "rytäkässä" myös jarrupääsylinteri(Tehostin) niinkuin minullakin.
Poljin voimaa saa TODELLAKIN käyttää,ja mulla ABS:n pumppu polttaa uuden ehjän sulakkeen heti kun virrat laittaa sulakkeen vaihdon jälkeen päälle kun pumppu alkaa keräilemään painetta järjestelmään..
suaabi
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: Pe Tammi 11, 2013 19:59

Re: abs kaput

Viesti Kirjoittaja suaabi »

Intercoolertbo kirjoitti:
suaabi kirjoitti:moro. mulla vm 95, 9000 2,3 at. abs ei toimi valo syttyy kun painaa julmetusti jarruu. mut abs ...ei toimi anturit mitattu ok.sulakkeet ok. onko vinkkejä mikä vialla???
Tarkoitatko että joudut painamaan molemmin jaloin ennen kuin pysähtyy?
Jos noin on silloin sulta on mennyt samassa "rytäkässä" myös jarrupääsylinteri(Tehostin) niinkuin minullakin.
Poljin voimaa saa TODELLAKIN käyttää,ja mulla ABS:n pumppu polttaa uuden ehjän sulakkeen heti kun virrat laittaa sulakkeen vaihdon jälkeen päälle kun pumppu alkaa keräilemään painetta järjestelmään..
kyllä jarrut toimii ihan ok.pienelläkin painauksella. mut abs valo syttyy vasta kun painaa oikeen lujaa.pumpun ääniä ei kuulu pumpun releeen kun irroitaa ja laittaa virtaa suoraa pumppu lähtee pyöriin.ja sulakkeet ok.
KooGee
"Tuplakaasari"
Viestit: 54
Liittynyt: La Heinä 23, 2005 22:04
Paikkakunta: Kaarina

Re: abs kaput

Viesti Kirjoittaja KooGee »

Vähän tyhmältä tuntuu sanoa.. mutta oletko tarkastanut jarrunesteen määrän..? se aiheuttaa toisinaan abs valon syttymisen
Saab 9000i cd 94'

Ex:iä
Toyota Carina E 96'
Citroen Jumpy HDI 04'
Honda Accord 2.0 sport 06'
Toyota Corolla Lb 93'
Saab 9000 T16 85'
Vastaa Viestiin