0 280 160 255 onko Saabin varaosa num. vai Boschin?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Intercoolertbo
"Kaasari"
Viestit: 38
Liittynyt: Ma Joulu 10, 2012 23:57
Paikkakunta: Helsinki

0 280 160 255 onko Saabin varaosa num. vai Boschin?

Viesti Kirjoittaja Intercoolertbo »

Olen -89 Tbo tonnariin ostamassa bensan paineen tasaajaa/säädintä ja olisi tarjolla uusi,käyttämätön osa tällaisella nimellä ja numerolla:

- Saab 9000 Fuel Injection Pressure Regulator Aspiration: Turbocharged, Part: Fuel Injection Pressure Regulator (0 280 160 255)

Olisiko kellään tietoa tuon varaosa numeron perusteella sopisiko kyseinen säädin
tähän minun 1989 Tbo Automaattiin?
Auto on sarjanumeronsa perusteella vm-89 auto joka on otettu käyttöön(rekisteröity) vuonna 1988.
XJ-JJJ
"Ruisku"
Viestit: 113
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 13:30
Paikkakunta: Vantaa

Re: 0 280 160 255 onko Saabin varaosa num. vai Boschin?

Viesti Kirjoittaja XJ-JJJ »

Boschin numero se on. Sopivuudesta en suoralta kädeltä osaa sanoa mitään.

yst.terv. "ruiskumies"
CD 9000 Griffin automaatti -93 Re85, Scarabe Green Metallic
96GL V4 Super-80, Charmottebrun "Seikkailusämpylä"
Intercoolertbo
"Kaasari"
Viestit: 38
Liittynyt: Ma Joulu 10, 2012 23:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: 0 280 160 255 onko Saabin varaosa num. vai Boschin?

Viesti Kirjoittaja Intercoolertbo »

XJ-JJJ kirjoitti:Boschin numero se on. Sopivuudesta en suoralta kädeltä osaa sanoa mitään.

yst.terv. "ruiskumies"
Kiitti tiedosta,putosi vaihtoehdot mukavasti yhteen.
Eiköhän toi selvinne yhdellä puhelin soitolla huomenna Suomen Boschin varaosiin tai niiden
tekniseen tukeen.

P.S Alkaako Porsche olemaan kunnossa ensi kesää ajatellen..
hatami
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 21:59
Paikkakunta: Laukaa

Re: 0 280 160 255 onko Saabin varaosa num. vai Boschin?

Viesti Kirjoittaja hatami »

Alkupään 16v 900 turbossa on tollanen säädin, muistaakseni 2,5bar on paine. Taitaa olla liian pienellä paineella sun autoon.
oskuu
Matalapaineturbo
Viestit: 177
Liittynyt: Ma Loka 29, 2012 00:22
Paikkakunta: Nakkila

Re: 0 280 160 255 onko Saabin varaosa num. vai Boschin?

Viesti Kirjoittaja oskuu »

hatami kirjoitti:Alkupään 16v 900 turbossa on tollanen säädin, muistaakseni 2,5bar on paine. Taitaa olla liian pienellä paineella sun autoon.
Näin itsekin löysin pienellä haulla. ^^

olisko sit tonnarin 3barin boschilainen 0280160256?
Intercoolertbo
"Kaasari"
Viestit: 38
Liittynyt: Ma Joulu 10, 2012 23:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: 0 280 160 255 onko Saabin varaosa num. vai Boschin?

Viesti Kirjoittaja Intercoolertbo »

oskuu kirjoitti:
hatami kirjoitti:Alkupään 16v 900 turbossa on tollanen säädin, muistaakseni 2,5bar on paine. Taitaa olla liian pienellä paineella sun autoon.
Näin itsekin löysin pienellä haulla. ^^

olisko sit tonnarin 3barin boschilainen 0280160256?

Googlen mukaan:

Saab 900 Fitment specifics
1985 Saab 900 Fuel Injection Pressure Regulator Engine designation: B202L, Part: Fuel Injection Pressure Regulator
0 280 160 255, Bosch
1986 Saab 900 Fuel Injection Pressure Regulator Engine base: 2.0L L4, Engine designation: B202L, Part: Fuel Injection Pressure Regulator
0 280 160 255, Bosch
1987 Saab 900 Fuel Injection Pressure Regulator Engine base: 2.0L L4, Engine designation: B202L, Part: Fuel Injection Pressure Regulator
0 280 160 255, Bosch
1988 Saab 900 Fuel Injection Pressure Regulator Engine base: 2.0L L4, Engine designation: B202L, Part: Fuel Injection Pressure Regulator
0 280 160 255, Bosch
1989 Saab 900 Fuel Injection Pressure Regulator Engine base: 2.0L L4, Part: Fuel Injection Pressure Regulator
0 280 160 255, Bosch
1990 Saab 900 Fuel Injection Pressure Regulator Engine base: 2.0L L4, Part: Fuel Injection Pressure Regulator
0 280 160 255, Bosch
1991 Saab 900 Fuel Injection Pressure Regulator Engine base: 2.0L L4, Part: Fuel Injection Pressure Regulator
0 280 160 255, Bosch
1991 Saab 900 Fuel Injection Pressure Regulator Engine base: 2.0L L4, Engine designation: B202L, Part: Fuel Injection Pressure Regulator
0 280 160 255, Bosch
1992 Saab 900 Fuel Injection Pressure Regulator Engine base: 2.0L L4, Part: Fuel Injection Pressure Regulator
0 280 160 255, Bosch
1993 Saab 900 Fuel Injection Pressure Regulator Engine base: 2.0L L4, Part: Fuel Injection Pressure Regulator
0 280 160 255, Bosch
Saab 9000 Fitment specifics

(1988 Saab 9000 Fuel Injection Pressure Regulator Aspiration: Turbocharged, Part: Fuel Injection Pressure Regulator
0 280 160 255, Bosch)

Toi tossa ylempänä(minkä mä laitoin riviä alemmaksi ja sulkuihin-se oli kiinni tossa koko litaniassa) tässä nyt mua häiritsee vaan,kun Bosch tarjoaa sitä -88 Tboon mutta tämä mun on niinkuin jo kerroin -89 auto mutta otettu loppuvuodesta -88 käyttöön.
jks9000
"Tuplakaasari"
Viestit: 85
Liittynyt: Ma Heinä 04, 2011 13:22
Paikkakunta: muurame

Re: 0 280 160 255 onko Saabin varaosa num. vai Boschin?

Viesti Kirjoittaja jks9000 »

Intercoolertbo kirjoitti:Olen -89 Tbo tonnariin ostamassa bensan paineen tasaajaa/säädintä ja olisi tarjolla uusi,käyttämätön osa tällaisella nimellä ja numerolla:

- Saab 9000 Fuel Injection Pressure Regulator Aspiration: Turbocharged, Part: Fuel Injection Pressure Regulator (0 280 160 255)

Olisiko kellään tietoa tuon varaosa numeron perusteella sopisiko kyseinen säädin
tähän minun 1989 Tbo Automaattiin?
Auto on sarjanumeronsa perusteella vm-89 auto joka on otettu käyttöön(rekisteröity) vuonna 1988.
katoppa tuolta:http/homepage.mac.com/ljwest/test/lhparts.html
sekin ratkasee onko kattia vai ei,ja onko LH-jetronic 2.2 vaiko 2.4
LH 2.2 1985-1988
LH 2.4 1988-1994
itellä 9000 -89 automaatti ilman kattia
bosch num.loppu 705
saab num 74 86 913
2,8 bar paineet..
saab 9000 2.3t automaatti -91
Intercoolertbo
"Kaasari"
Viestit: 38
Liittynyt: Ma Joulu 10, 2012 23:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: 0 280 160 255 onko Saabin varaosa num. vai Boschin?

Viesti Kirjoittaja Intercoolertbo »

jks9000 kirjoitti:
Intercoolertbo kirjoitti:Olen -89 Tbo tonnariin ostamassa bensan paineen tasaajaa/säädintä ja olisi tarjolla uusi,käyttämätön osa tällaisella nimellä ja numerolla:

- Saab 9000 Fuel Injection Pressure Regulator Aspiration: Turbocharged, Part: Fuel Injection Pressure Regulator (0 280 160 255)

Olisiko kellään tietoa tuon varaosa numeron perusteella sopisiko kyseinen säädin
tähän minun 1989 Tbo Automaattiin?
Auto on sarjanumeronsa perusteella vm-89 auto joka on otettu käyttöön(rekisteröity) vuonna 1988.
katoppa tuolta:http/homepage.mac.com/ljwest/test/lhparts.html
sekin ratkasee onko kattia vai ei,ja onko LH-jetronic 2.2 vaiko 2.4
LH 2.2 1985-1988
LH 2.4 1988-1994
itellä 9000 -89 automaatti ilman kattia
bosch num.loppu 705
saab num 74 86 913
2,8 bar paineet..

Omakin etsintä tuotti melkein saman tuloksen mutta loppunumero oli vain 704(siis Boschin numeroinissa)
Ja tässä on tosiaan 2,8bar paineille toi säädin,auto on sama kuin sinulla eli -89 automaatti ilman kattia.
Vastaa Viestiin