Mutta kun painaa lapun kerralla lattiaan, ahdot nousee tasaisesti tuonne 0.9bar lukemiin ja pysyy siellä niin kauan kun kaasu on lattiassa..... Ja auto kulkee kuten normi turbotonnarin mielestäni kuuluukin.
Autossa on ed. omistajan mukaan "joku speedpartsin lastu", ja myös alkuperäinen ilmansuodatin on korvattu kartionmallisella vapaavirtaussuodattimella. Putki, ahdin yms. ovat käsittääkseni vakiot.
Mistä tällainen käytös johtuu, ja miten korjataan? Eihän tuo vakiokone vakioahtimella kestä tuollasia ahtoja, pakolämmöt, bensansaanti yms tulee taatusti vastaan ja männät alkaa sulamaan.....
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Toinen ongelma koskee tyhjäkäyntiä.
Kylmällä koneella tyhjäkäynti on noin 500-600 kierrosta ja koko kone täristää. Kun hieman lämpenee/on lämmin kone, tyhjäkäynti onkin sitten jo noin 1400 r/min. Missäs tämä vika mahtaa piillä? Ilmamassamittari????