Hei!
Kytkinpoljin velttona, staattinen vika päällä ja pakoputki irroitettuna, sekä tiivistepinnat silikonista kiiltäen; kävin katsomaan autoasiaa kuljettajan ovilukon avaimella ovenavaamista varten lukosta aukikäännettynä sain kuin sainkin kuljettajan oven auki kahvasta vetäisemällä avaimen ollessa jo avaamiskäänteestä pystyasentoon palautettuna ja mukavasti avainta, tai lukkoa vaurioittamatta ulosvedettynä mustien verryttelyhousupantterininjaverkkareitteni taskussa kun huomasin sen mitä jo odotinkin, sillä tämä kaikki on niin kovin tuttua.
Kuljettajan jalkotilassa noin 5-10cm etäisyydellä tuntumassa kytkinpolkimen ja kaasupolkimen vieressä olevan jarrupolkimen oli sellainen humanoidiekstraterrestiaalin sinne sijoittama "kojelaudan alta pudonnut" osa. Olen varma että outo suuri äly ohjasi asiaa, sillä täysin ehjä irtopaikallaan oleva valokytkimen kiiltävä vihreä naksujalka meni poikki vetäessäni sitä kädelläni ulos paikoiltaan. Tämä auto. Tämä auto ei ole mielisairaus. Tämä on ruosteinen, mutta vain kaksisataatuhatta kilometriä ajettu. Huippumielenkiintoinen tutkimuskohde, mutta mistä toi jumpperi on?
Liitin on kaksinapainen ja siinä on navat yhdistävä yhdysjohdinjohde napojen välillä, sekä punainen "Test Ok" -tarralipuke kiinni jossa vuosiluku -91. 'Jumpperiliitin' on värinltään musta. Mikä? Mikä se on? Miksi?!?!
SAAB 9000 2.0i CC jumpperiliitin
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami
Re: SAAB 9000 2.0i CC jumpperiliitin
EDIT
"ärsyttävän" gifun sekä asiattoman kommentin/vitsin poisto.
"ärsyttävän" gifun sekä asiattoman kommentin/vitsin poisto.
Viimeksi muokannut DIggItaLLr, To Kesä 13, 2013 10:41. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: SAAB 9000 2.0i CC jumpperiliitin
Herran vuonna 2013 voisi olla mahdollista ottaa digitaalinen valokuva ko. liittimestä ja lisätä jäljennös tuosta valokuvasta tähän viestiketjuun jolloin arvuuttelu helpottuisi.
In Memoriam: 900i ´86, 900S ´90 RE85, 900S ´91,9000i ´96 RE85 ja 9000CSE 2.0t ´95 RE85, 9000CSE Jubileum 2.3T ´97 RE85