900 vai 9000 turbo?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
vapari
"Tuplakaasari"
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 15:56
Paikkakunta: paimio

900 vai 9000 turbo?

Viesti Kirjoittaja vapari »

eli minua kiinnostaisi että kumpi noista olisi parempi rakentelu kohde ja kumpi muutenkin parempi. jompikumpi olisi suunnitteilla ostaa ja rakentelu kohteeksi mutta kuitenkin käyttö autoksi, ja tarkoitus olisi saada myös siitä tehoja ulos.
Article
Kölli

Vaikeaa

Viesti Kirjoittaja Kölli »

Tuo on vaikea kysymys?
Riippuu monesta tekijästä. :twisted:

Saabin:
hinta
vuosimalli
perheenkoko
omat taidot rassata
Budjetti lisäkuluihin
Jne...

Itselläni on vanhahkotonnari ja siihen pitää vaihtaa jäykempi alusta jos sillä haluaa ajaa ylinopeutta pidemmänmatkaa satku on joskus vakaampi ja ehkäpä helpompi käsitellä, mutta silti tykkään tonnarista enemmän.

8) 8) :lol:
tema
"Hirsch"
Viestit: 824
Liittynyt: To Heinä 10, 2003 19:11
Paikkakunta: Turku/Vaasa

Viesti Kirjoittaja tema »

Aikanani (1,5v sitten) itselläni oli vastaavanlainen "ongelma". Päädyin satkuun, koska käytettävissä olleella budjetilla saadut tonnarit olisivat olleet vähemmän kauniita ja todennäköisesti enemmän remppaa vaatineita yksilöitä.
Teemu Malinen
Outback XT -05
ex: 900GLs automatic -84
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

jos valinta olisi OG900 ja CC9000, niin satkuun kallistuisin... koska tykkään sen olemuksesta enemmän 8)



jos taas ng900 ja cs9000, niin varmaan sen, kumpi parempikuntoisena sattuisi tulemaan kohdalle...

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

kaikki ne on hyviä :P

Paitsi että jos ovia on liikaa, niin :evil: :wink:
Kölli

Viesti Kirjoittaja Kölli »

Mistähän saisi nuin hienoja hepeneitä omaan tontuuni?

Yleensähän se on makukysymys kummastako enemmän tykkää tontustako vai satkusta.

Tonttu on ehkä kalliimpi ainakin jotkut varaosat ovat arvokkaampia, mutta tarvitseeko niitä sitten vaihtaa niin usein :?:
vapari
"Tuplakaasari"
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 15:56
Paikkakunta: paimio

Viesti Kirjoittaja vapari »

juu kait se sit se satku on parempi vaihtoehto tai kattoo nyt mitä vastaan tulee. itselläni on jo tuollainen tonnari mutta se on ihan turboton ja sellasena ei ainakaan kulje mihinkään, mutta ei tässä mitään kiirettä mihinkään kun kun ajokortti ikäkin tulee vasta kesällä täyteen. muuta kiitos mielipiteistä
Article
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Re: 900 vai 9000 turbo?

Viesti Kirjoittaja qaw »

vapari kirjoitti:eli minua kiinnostaisi että kumpi noista olisi parempi rakentelu kohde ja kumpi muutenkin parempi. jompikumpi olisi suunnitteilla ostaa ja rakentelu kohteeksi mutta kuitenkin käyttö autoksi, ja tarkoitus olisi saada myös siitä tehoja ulos.
Riippuu tosiaan ihan kummasta 900 puhutaan ja mitä autoltaan tahtoo.

Jos haluat puikottaa täysiä mutkatiellä -> OG900
Jos haluat pirusti tehoa halvalla -> 9000
Jos haluat tylsän perheauton -> NG900 ;)

Eikä herneitä :)
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
95power
Matalapaineturbo
Viestit: 192
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 13:58

Re: 900 vai 9000 turbo?

Viesti Kirjoittaja 95power »

vapari kirjoitti:eli minua kiinnostaisi että kumpi noista olisi parempi rakentelu kohde ja kumpi muutenkin parempi. jompikumpi olisi suunnitteilla ostaa ja rakentelu kohteeksi mutta kuitenkin käyttö autoksi, ja tarkoitus olisi saada myös siitä tehoja ulos.
9000 turbo. Vuosimallit 1994 - 1998 ( Trionic 5 ) parhaat virityksen kannalta. Koneeksi 2.3, matalapaineturbo ( 170bhp ), manuaali. Tuo naurettavan helppo päivittää 300bhp:en siten, että myös kestää. :twisted:
#2172
9000CS...
"Hölösuu"
Viestit: 1762
Liittynyt: Pe Tammi 02, 2004 19:25
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CS... »

Offtopic, mutta minkä takia tuohon siniseen tonnariin on pitänyt laittaa nuo lexus-valot? Makuasia tietenkin, mutta ei eivät mielestäni sovi tuohon yhtään!
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
mikan
"Hölösuu"
Viestit: 1857
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 14:04
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja mikan »

3-ovinen 900 tietenkin jos rakennella aikoo ja välillä päästää höyryjä radalla.

t. Mika, 9000:n omistaja :)
Jäsen #720 6 * turbo, 1 * Aero
Vastaa Viestiin