http://www.skandix.de/en/spare-parts/en ... e/1019765/
Tuli tuossa vaiheltua autoja, ja "uudessa" tuo anturi oli pimahtanut. Syyksi paljastuikin sitten tutkimusten jälkeen katkennut NTC-vastuksen jalka, mutta ei sitä saanut takaisin enää tinattua. Tilasin sitten osia Farnellilta (saa esim. Vekoyn tai Partcon kautta):

http://fi.farnell.com/epcos/b57861s0202 ... t=228-5469
THERMISTOR, NTC, WIRE LEADED
Thermistor Type: NTC
Resistance: 2kohm
Thermistor Tolerance: ± 1%
Beta Value (K): 3560K
Leikkelin vanhan anturin kappaleiksi rautasahalla. Anturin päässä olevan reikäputkenkin voi jättää paikoilleen, itse hädissäni leikkasin senkin pois. Näyttää ihan vakiokierteeltä, voi varmaan tehdä jostain pultin pätkästä ja abikoistakin sopivan...

Tyhjensin kierreosan täyteaineista 5mm poranterällä käsin pyöritellen.
Vedin sitten alkuperäiset katkaistut liitinkappaleet ulos, ja suurensin reikiä 4,5mm terällä, jotta sinne mahtuu klöntti tinaa.

Sitten paketti läjään

Turasin kuumaliimalla, saa nähdä miten pitkään pysyy. Sikafleksillä tai araldiitilla pysyis varmasti paremmin.

Autoon kiinni ja hälyvalot katoaa
