virtalukon pohjako

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Pöhkis
"Turbo"
Viestit: 205
Liittynyt: La Syys 12, 2009 20:26

virtalukon pohjako

Viesti Kirjoittaja Pöhkis »

Veikkaisin vahvasti että autostani alkaa olla virtalukon pohja kabut katkoo virtoja ajaessa sekunneiksi ja aina ei syty mitään valoja saatikka ilmastointia ku kääntää avaimesta. Viittaako oireet vahvasti virtalukon pohjaan? Ja toinen asia misyä noita saisi edullisesti kun motonet ei tuntenut eikä paikallisesta varaosaliikkeestäkään kulma ole saatavilla.
Cde 2.0t -95
esa
"Ruisku"
Viestit: 102
Liittynyt: To Maalis 15, 2007 10:47

Re: virtalukon pohjako

Viesti Kirjoittaja esa »

Aikanaan ostin tarvikkeena luultavasti juurikin motonetistä, alkuperäinen olisi ollut 50 km kauempana hinta oli muistaakseni lähes sama. Tuota tarvike pohjaa sain sitten viilailla sopivaksi.
Marmorilta toivottavasti löytyy.
AnttiR
"Hirsch"
Viestit: 979
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2005 23:39
Paikkakunta: H:ki

Re: virtalukon pohjako

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Jos et olet vielä vaihtanut, niin kannattaa vaihtaa välittömästi , syy : Jos menee reissulla , niin sen jälkeen ei välttämättä toimi mitkään sähkölaitteet ja , jos et huomaa palauttaa avainta käyntiasentoon välittömästi startin jälkeen, poltat startin. Matka päättyy viimeistään seuraavaan pysähdykseen. Lukonpohja maksoi mulle viime kuussa 95 euroa marmorilta. Startti maksoi sitten enemmän :) + minulle 1500 km ajoa laina-autolla , kun olin kairalla ja osia ei todellakaan ollut läheltä saatavissa
Lukkopohjan vaihtaminen on tosi helppo homma , jos sulla ei oo selkävikaa.
Vastaa Viestiin