Kyllähän siinä muutama ilta vierähti mukavasti

Olihan se mielenkiintoista kun purki muutaman osan irti ja kokeili aina jokohan se puhallin viimein lähtisi irti

Olis helpottanut puhaltimen pois ottoa hieman jos olis tienny että holkki johon letkut tulee kiinni lähti vanhasta (valeo) helposti irti. Uuden (Nissens) kanssa olikin hieman ongelmaa.. kokeilin holkkia irrallaan olevaan kennoon ja totesin sen olevan aika tiukka. Menin sitten naputtelemaan sen varovasti kiinni, mutta se ei mennyt kuitenkaan lukitusklipsiin asti. Tiukasti tuntui kuitenkin olevan kiinni.
Niin niin. Se puhallin ei sitten mene takaisin jos tuo holkki on paikallaan, ei kun taas irti


Eipä tunnu ainakaan yhtään kylmemmältä tai lämpimämmältä kuin vanha kenno. Paitsi ei tarvi haistella enää höyryjä

Onkohan muilla kokemusta että tonttu lämpenee paljon hitaammin kuin satku? Joskus aikaa sitten vaihdoin termarin ilman mitään vaikutusta. Jos lämpöjä pitää täysillä kone lämpenee normaaliksi vielä paljon hitaammin. Tuli vaan mieleen että jos puhdistuttaisi jäähdytysjärjestelmän jollain. Sinne kai kertyy jotain törkyä ajan myötä

Pitää huvin vuoksi kysyä mitä ne kolme vastuslankaa(?) on siinä puhaltimen moottorin vieressä siinä samassa kopassa? Ja mikä, muistaakseni Bosch:in boksi(n.15*15*3cm), on siinä pyyhkimen moottorista oikealle (keulasta katsoen) ?