http://www.forlini.org/164BlowerRepair/jos on dremel käytössä
Melko karun näköistä jälkeä..
A-pilarien verhoilut poishei2618 kirjoitti:Veitsellä vähän vääntelin keskikonsolin reunoja, että miten tätä saisi purettua
niin tehot nousi puhaltimessa. Liekkö sattumaa, mutta ei se vääntely kyllä akvaarioon välity. Onko se lämmityslaite osio vedettävissä pois konsolista vai pääseekö sen taakse paremmin hanskalokeron puolelta? Epäilen jotain kosteus/hapettumis vikaa, autolla ajetaan pari kertaa viikossa lyhyttä matkaa.
Ilmastoimattomassa saa olla hyvin varovainen, ettei särje niitä muovisia niveliä. Se paneeli ei kovin pitkälle tule ilman että irrottelee suuntien ja lämmönsäätimen hanikat paneelista, oli jonkinlaisella klipsillä kiinni. Helpompi varmasti kun ei nyki sitä paneelia nivelineen ja vaijereineen kokonaan irti, vaan tarkastaa sähköliittimet ja johtimet rakosista. Ja sen kytkimen toiminnan.Mawerick kirjoitti:ACC-paneeli ainakin lähtee ihan takaa työntämällä ulos kojelaudasta, kyllä tuo normipakettikin varmaan tekee saman. Nyppii kellon ja/tai tuhkakupin pois ja käsi vaan kojelaudan sisään kopeloimaan.
Ettei olis ne vedenpoistoputket tukossa?hei2618 kirjoitti:Yllättävän kostea paikka, siellä on kumminkin kaikkea sähköjuttua mm. moottorin ohjausyksikkö. Semmoinen olisi muuten yksi ylimääräinen myytävänä 50e.
Tarjouksia puhaltimen kunnostukseen otetaan vastaan, käy vaikka Dremel tekniikka.
Minä taasen tein 91 tonnariin ( ilmastoitu malli ) pihassa -7 asteen lämpötilassa.Eka kerran ite tein -97 vuosimallin tonnariin ja koko hommaan meni ehkä 1,5h tupakoiden ja kahvia lipittäen.
Jatketaan vanhaan ketjuun.hei2618 kirjoitti:lähtee vain nyrkillä käyntiin. Puhallinteho tuntuu vaihtelevan.
Mistä voisi vikaa etsiä?
Mulla oli aikoinaan sama juttu. Toimii kyllä iskun jälkeen mutta vie enemmän virtaa ja voi sulattaa nopeussäätimen liittimenkin. Kyllä se moottori alkaa lopussa olemaan.