Montakohan näitä nyt on suomessa, tietoa kellään..? Entäs automaatilla..?
Suomen CC-Aero kanta kasvoi!
Suomen CC-Aero kanta kasvoi!
Montakohan näitä nyt on suomessa, tietoa kellään..? Entäs automaatilla..?
rälläkkä kirjoitti:Komean näköinen peli. Mutta tätä kuvaa voisit kyllä vähän pienentää tai pistää vain linkin
Kyllä AERO on aina ISON kuvan arvoinen
Ja kun mullakin on nyt laajakaista...
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
Heh, mä olin toissayönä myrskyisellä itämerellä hakemassa Aeron penkkejä omaan poloiseen tonnariini.. :-)
Ruotsissa kyllä pisti kovasti silmään tuo saappien määrä.. Vähän väliä tuli CSE- ja CDE-tonnareita vastaan ja toki myös noita 9-3:sia ja 9-5:sia. Kyllä lämmitti sydäntä, edes jossain saapeista vielä tykätään sankemmin joukoin.
Onneksi olkoon perheenlisäyksen johdosta! :-)
Ruotsissa kyllä pisti kovasti silmään tuo saappien määrä.. Vähän väliä tuli CSE- ja CDE-tonnareita vastaan ja toki myös noita 9-3:sia ja 9-5:sia. Kyllä lämmitti sydäntä, edes jossain saapeista vielä tykätään sankemmin joukoin.
Onneksi olkoon perheenlisäyksen johdosta! :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
- jariha
- "Team Ylläpito"

- Viesti:
Kuva oli linkitetty Saab-rekisteristä, joten minä pienensin sen jo ihan rekisterin käytettävyyden vuoksiTri-Lo kirjoitti:Pienentäisin jos osaisin, tai jaksaisin..
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
turbo-S = turbo-Sport
Mutta tämähän on ruotsissa myyty eli virallisesti rek.otteen mukaan 9000 Aero. Mikähän se on muuten, kun joissakin, en tiedä sitten ruotsalaisista vai ei, mutta on tuo pienempi takaspoileri..?
Ja-ja..kertokaa nyt joku kans millä niitä kuvia saa helpoiten pienennettyä? Enhän minä, AERO-kuljettajana, halua olla mitenkään "tukkona"!
Mutta tämähän on ruotsissa myyty eli virallisesti rek.otteen mukaan 9000 Aero. Mikähän se on muuten, kun joissakin, en tiedä sitten ruotsalaisista vai ei, mutta on tuo pienempi takaspoileri..?
Ja-ja..kertokaa nyt joku kans millä niitä kuvia saa helpoiten pienennettyä? Enhän minä, AERO-kuljettajana, halua olla mitenkään "tukkona"!
hae vaikka netistä helppo ja kepeä kuvienkatseluohjelma:
http://www.irfanview.com/
Tuolla vermeksellä saa mm. kuvat haluamaansa kokoon:
yläreunan alasvetovalikosta "Image" valkkaat Resize/Resample ( Ctrl+R)
Aukevan ikkunan vasemmassa reunassa saat valkata kuvalle uuden koon prosentteina tai pixeleinä. Oikeassa reunassa on taas muutama valmis kuvakoko valittavana. Tuommonen 640*480 on varmaan vallan loistava nettisivulle. Kilotavuina kokoa tuommoiselle kuvalle tulee noin 50kiloa? Pitäisi modeemillakin aueta parissa sekunnissa ja hyvin saa vielä selvänkin.
http://www.irfanview.com/
Tuolla vermeksellä saa mm. kuvat haluamaansa kokoon:
yläreunan alasvetovalikosta "Image" valkkaat Resize/Resample ( Ctrl+R)
Aukevan ikkunan vasemmassa reunassa saat valkata kuvalle uuden koon prosentteina tai pixeleinä. Oikeassa reunassa on taas muutama valmis kuvakoko valittavana. Tuommonen 640*480 on varmaan vallan loistava nettisivulle. Kilotavuina kokoa tuommoiselle kuvalle tulee noin 50kiloa? Pitäisi modeemillakin aueta parissa sekunnissa ja hyvin saa vielä selvänkin.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11