Tech/ISAT apuja Vaasan seudulta!

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Jarppo
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: La Syys 05, 2009 13:46

Tech/ISAT apuja Vaasan seudulta!

Viesti Kirjoittaja Jarppo »

Nyt kaivattaisiin kovasti apuja tonnarin SRS valon suhteen.
Tietääkö kukaan tai olisiko jollain vm-95 tonnariin sopivaa tehc tai isat vikakoodin lukulaitetta Vaasan lähistöllä (potilas sijaitsee Vähässäkyrössä).

SRS valo syttynyt ilmeisesti huonon akkujännitteen vuoksi ja nyt se pitäisi saada sammumaan leimausta varten.

Eilen kokeiltu päätä aivoihin käsiksi rabb&co läppärillä, ei onnistunut.
Siitä jatkettu matkaa saabin merkkihuoltoon Lähdesmäelle ja yritetty oikein tech2, ei yhteytta srs, moottoriin ja absiin pääsi kyllä.
Jcarlsonin techi rikki, ei kuulemma puhu tonnaria enää.
VNDynon techissä ei tonnariin sopivaa ohjelmistoa.

Jos joku omistaa tai tietää tonnaria puhuvan isatin tai techin,
voisitteko ottaa yhteyttä foorumin kautta tai puhelimella!

Kiitos jo etukäteen!
Jarkko
0viisi0-3455717
Saab 9000CS 2.3T -96
Saab 9000CS 2.0T -96
Saab 9000 CS 2.3 -95 elintenluovuttaja/pihakoriste
ex Saab 9000CS 2.0 -96
ex Saab 9000CD 2.3T -92
Avatar
valtteri
"Hölösuu"
Viestit: 2021
Liittynyt: Su Marras 30, 2003 16:02
Paikkakunta: Vaasa

Re: Tech/ISAT apuja Vaasan seudulta!

Viesti Kirjoittaja valtteri »

Kokeilitteko Lähdemäen isat:illa. Sillä sai ainakin kesällä vm.-95 900:seen yhteyden.

Heillä on myös tech kortti vanhempiin vuosimalleihin..
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Avatar
Mawerick
"Hölösuu"
Viestit: 4219
Liittynyt: Pe Loka 31, 2003 13:30
Paikkakunta: Yläne

Re: Tech/ISAT apuja Vaasan seudulta!

Viesti Kirjoittaja Mawerick »

Mulla aikoinaan sama ongelma ja jostain syystä Techillä ei onnistunut, piti käyttää ISATia valon nollaamiseen. Näin talvella olen ottanut tavaksi virtojen päälle kääntämisen jälkeen odottaa hetken, niin SRS-testi ehtii mennä läpi. Muuten saattaa tosiaan startin aikana jännite notkahtaa niin alas, että vikavalo syttyy.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Re: Tech/ISAT apuja Vaasan seudulta!

Viesti Kirjoittaja V-M »

Mawerick kirjoitti:Mulla aikoinaan sama ongelma ja jostain syystä Techillä ei onnistunut, piti käyttää ISATia valon nollaamiseen. Näin talvella olen ottanut tavaksi virtojen päälle kääntämisen jälkeen odottaa hetken, niin SRS-testi ehtii mennä läpi. Muuten saattaa tosiaan startin aikana jännite notkahtaa niin alas, että vikavalo syttyy.
Saman olen tehny minäkin ja lisäksi ottanut vielä ajovalot pois päältä. Ei ole srs valo syttyilly enään vuosiin noilla opeilla. Tosin srs poksikin on vaihtunut -97 malliseen kun kyllästyin tuohon isat kuittailuun.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Jarppo
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: La Syys 05, 2009 13:46

Re: Tech/ISAT apuja Vaasan seudulta!

Viesti Kirjoittaja Jarppo »

Tänään käyty lähdemäellä isat:in piuhan päässä.
ei yhteyttä :roll: Luultavasti srs boksissa vikaa, kun ei millään vehkeellä pääse sisään...
Taisi mennä LT volsun hehkurele hommiksi :lol:
Ei kellään satu olemaan hyviä ranetusvinkkejä srs suhteen?
Muuten uusisin boksin mutta leimalle pitäisi päästä heti ja ikävä kyllä tämä tonnari alkaa olla elinkaarensa loppupäässä :(
Saab 9000CS 2.3T -96
Saab 9000CS 2.0T -96
Saab 9000 CS 2.3 -95 elintenluovuttaja/pihakoriste
ex Saab 9000CS 2.0 -96
ex Saab 9000CD 2.3T -92
Vastaa Viestiin