Teinpä tossa jäähdytysnesteen vaihdon ja siinä samalla tuli lämppärin kenno vaihdettua. Laittelin Nissensin kennoon vaahtomuovit paikoilleen samaan malliinkun siinä alkuperäsessäkin. Nyt on vaan semmonen uus ominaisuus että kylmänä käynnistettäessä kuuluu kenno rämisevän. Sen verran kokeilin että heiluttelin letkuista ja kyllähän se tosiaan pääsee heilumaan.
Mahtaako olla vastaavia kokemuksia, eli onko se Nissensin kenno pienempi kun alkuperänen? Entäpä muita korjausehdotuksia kun että kenno irti ja lisää vaahtomuovia kylkeen... muuten täytyy kyllä hetki ootella inspiraation syntymistä.
Todettakoon vielä, että ACCII toimii oikein kuparisen tarvikekennon kanssa, ilman anturin taivutusta tms.
Lämppärin kenno kolisee
Saisikohan ne letkut aseteltua jotenkin niin, että ne painaisivat kennoa jatkuvasti peremmälle niin ettei kolise. Tai saisikohan sinne letkujen juureen kennon ja kotelon väliin työnnettyä jotain kiilaa sen verran ettei kolise.
Sinulla taitaa olla aika hiljainen auto kun tuollainen kennon kolina kiinnittää huomita, tai sitten se kolisee aika pahasti. Ei se kenno minullakaan mitenkään tiukasti paikallaan makoile, mutta en ole mitään kolinoita kennosta lähtöisin olevaksi tunnistanut.
Eipä tuolla liiemmin tilaa tietenkään ole, mutta puhallinkotelon irrotussavotta pelkästään kolinan poistamista varten ei ymmärrettävästi houkuttele.
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/ACC/k ... iiitin.JPG
Sinulla taitaa olla aika hiljainen auto kun tuollainen kennon kolina kiinnittää huomita, tai sitten se kolisee aika pahasti. Ei se kenno minullakaan mitenkään tiukasti paikallaan makoile, mutta en ole mitään kolinoita kennosta lähtöisin olevaksi tunnistanut.
Eipä tuolla liiemmin tilaa tietenkään ole, mutta puhallinkotelon irrotussavotta pelkästään kolinan poistamista varten ei ymmärrettävästi houkuttele.
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/ACC/k ... iiitin.JPG
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00