Mikäköhän on automaattilaatikossa, missä korjaamoja?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Elmeri
"Koeajolla"

Mikäköhän on automaattilaatikossa, missä korjaamoja?

Viesti Kirjoittaja Elmeri »

Eli pakki vain toimii, eteenpäin vaihteet ei toimi kuin "huudattamalla", mutta silloinkin antaa vaan pientä liikettä.

Auto on 9000 CD 16venttiilinen griffin -91 (jenkkivientimalli jos se asiaan jotain vaikuttaa, vaikuttaako?)

Öljyt ok, muuta sitten en osaa itse sanoakkaan.

Tietääkö kukaan hyvää korjaamoa "ulkokehällä" (Kotka, Kouvola, Kuusankoski, Lahti..) tai lähellä Porvoo, Kaakonsuunta tai Pk-seutu, jossa laatikosta jotain tiedettäisiinkin, muuten kait järkevintä ostaa käytetty loota.
harzam
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja harzam »

Ethän ole lähiaikoina vaihtanut öljyjä laatikkoon?
Joskus olen kuullut käyneen niin, että turbiini on haukannut ilmaa, tai jotain vastaavaa, ja oireet ovat olleet samat.

Harri
Elmeri
"Koeajolla"

Viesti Kirjoittaja Elmeri »

Kyllä se aika kuiviin oli ehtinyt mennä, tuntumasta päättelin, kun sitten stoppasin auton (sammutin ja tarkistin) se ei lähtenyt enää kuin pakilla liikenteeseen, vaikka öljyä lisäsin.

Olen siis osa-aika autoilia, pk-seudulla ollessa auto "seisoo", Kymenlaaksossa taas ajan, se syy asiaan, mutta totta se olisi pitänyt tarkistaa.

Mitäköhän asioita voi tehdä ilmanhörpäyksen sattuessa?

Aiemmin lootassa on ollut vikana että se ei reagoi (käytettävä manuaalivaihtoa) tai reagoi suuren vaihteen liian ennakkoon.
harzam
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja harzam »

Jos lootassa on aiemminkin ollut mätää, niin kyllähän se voi olla remontin paikka... Mutta automaattilootan korjausta ei pidä pelätä, ei se sen kalliimpaa ole kuin manuaalinkaan, jos tekijä tietää mitä tekee.
Vastaa Viestiin