Nyt sitten aamulla näytti ecu normaalia 13.7 voltin lukemia, kunnes noin 14 km:n jälkeen saavuin ensimmäisiin valoihin. Jännite tipahti ensin 12.5 volttiin ja tippui siitä sitten tuonne alle 12 voltin lukemiin. Kun nosti kierrokset 4000, ecu näytti 13.5 volttia mutta heti alle 4000 tippuu 12-11.5 volttiin.. Sinänsä hämärää, että konepelti ylhäällä yleismittarilla mitattuna kierrokset katossa näytti mittari ainoastaan 12.1 volttia, samaa kuin ilman kierroksia.. Mittasin siis heti kun tulin töihin..
Mistä ja miten tuota vikaa nyt kannattaisi lähteä etsimään? Onko olemassa jokin latausrele joka oikuttelee? vai kaapelivikoja yksitellen tarkastelemaan? Jos pitää vaihtaa laturi, niin mikä on paras reitti, näytti olevan imusarjan alapuolella koneen ja rintapellin välissä.. huoh...

Autona siis sisäänajettu 9000, vm 95. 2.0 Tbo , CSE