Iski kuume..

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Ant_ti
"Viggen"
Viestit: 508
Liittynyt: Su Loka 26, 2003 19:09
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Iski kuume..

Viesti Kirjoittaja Ant_ti »

Jeps, taas näitä rakastumisia! :lol:

Nyt olisi pakottava halu saada Turbo 9000, näin nimittäin mahtavan yksilön oulussa.

Väriltään musta (paras väri 8) ), spoileri ja kromikaaret, miehekäs kokonaisuus, ruskea nahkasisustus... kuume kasvaa vain! :twisted:

Paljonkos hintaa noilla 85-89 t16 tonnareilla on nykyjään?
96 V4 Super ´79
96 V4 ´76
900i ´86
900tic ´86
9000t ´88
All rest in peace
MarkoJ
"Ruisku"
Viestit: 121
Liittynyt: To Loka 30, 2003 22:52
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja MarkoJ »

Kyllähän niitä alkaa saamaan 1500:sta eurosta ylöspäin, jotka vielä liikkuu omin voimin, mutta ei välttämättä kannata ostaa ihan halpaa ja huonokuntoista, koska korjauskulut eli osat ovat suht arvokkaita.
#1318
9-3 1.8t -08
900t -89
Ant_ti
"Viggen"
Viestit: 508
Liittynyt: Su Loka 26, 2003 19:09
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ant_ti »

Kun autossa on myös paljon sähkövarusteita, varaosat ja korjaus on luonnollisesti hintavaa.. :(
Ensi kesänä voisi moisen hankkia räpläysautoksi, onko noita muuten paljon chipattuna markkinoilla?
96 V4 Super ´79
96 V4 ´76
900i ´86
900tic ´86
9000t ´88
All rest in peace
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8087
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Ant_ti kirjoitti:Kun autossa on myös paljon sähkövarusteita, varaosat ja korjaus on luonnollisesti hintavaa.. :(
Ei välttämättä aina näinkään (kop kop). Omalla kohdallani on sähkövaivat tonnarissa (-92 CS) ollut lähinnä kontaktivikoja. Mm. ABS:n varoitusvalo pelästytti kukkaroparan kuoleman partaalle kesemmällä, mutta ABS-boxin liittimen rassaaminen sammutti valon, eikä sitä ole sen koomin näkynyt. Samoin keskuslukko, kontaktivika.

-Ville
#1572
Ant_ti
"Viggen"
Viestit: 508
Liittynyt: Su Loka 26, 2003 19:09
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ant_ti »

8O no ohhoh, olipa hyvä tuuri!
No jos ajatellaan vm '86-88, voi olla jo oikeita sähkövikoja.
Missä kilometrimäärässä kannattaa alkaa miettiä, kannattaako autoa ostaa.
Onko t16 pitkäkestoinen?
96 V4 Super ´79
96 V4 ´76
900i ´86
900tic ´86
9000t ´88
All rest in peace
andalucia
"Tuplakaasari"
Viestit: 52
Liittynyt: Pe Loka 24, 2003 10:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Iski kuume..

Viesti Kirjoittaja andalucia »

aukka
MarkoJ
"Ruisku"
Viestit: 121
Liittynyt: To Loka 30, 2003 22:52
Paikkakunta: Jyväskylän mlk

Viesti Kirjoittaja MarkoJ »

Ant_ti kirjoitti:8O no ohhoh, olipa hyvä tuuri!
No jos ajatellaan vm '86-88, voi olla jo oikeita sähkövikoja.
Missä kilometrimäärässä kannattaa alkaa miettiä, kannattaako autoa ostaa.
Onko t16 pitkäkestoinen?
Itselläni on vm. -88 t16 ja suurempia vikoja on ollut vaihteiston laakereiden hajoaminen, muuten on selvinnyt normaali kuluvien osien vaihdolla kuten pyöränlaakereita yms.

Sähkövioista auto on ollut suht vapaa vaikka kaikki sen ajan sähkövarusteet siitä löytyykin, lukuunottamatta yhtä sähkölasia, joka ei pelannut ostettaessa, mutta siitä selvisi katkaisijan puhdistuksella. :)
Auto on ollut nyt minulla 4v. ja 100tkm. Mittarissa 307tkm.

Pitkäkestoisuus riippuu aika paljon käytöstä. Mutta omien kokemuksien perusteella vaihteisto etenkin turboissa on se heikoin lenkki ja vanhemmissa korin ruosteviat. Saabin moottorithan on tunnetusti kestäviä ja kestää melkein mitä vaan :wink:
#1318
9-3 1.8t -08
900t -89
Vastaa Viestiin