Varmaan kysytty ennenkin tätä, mutta mikäs probleema on kun kiihdyttäessä
kakkosella etupää tärisee. Etupäähän vaihdettu raidentangot ja nivelet. Silti tärinä jatkuu. Auto on 9000i, mutta laatikko on turbosta. Tuskin vaikuttaa?
Kaveri sanoi, että tärinä voi johtua kuluneista moottorityynyistä? tai nivelen vieressä on joku ihme hila tjs... mikä kuluneena kuulemma voi aiheuttaa tälläistä .
Vain kakkosella täristää.. muilla vaihteilla toimii hyvin.
täristystä 9000:ssa.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 739
- Liittynyt: Ke Touko 12, 2004 09:45
- Paikkakunta: Sieppijärvi(Länsi-Lappi)/Oulu.
Vähän arvailua mutta vika voi olla myös kytkin asetelmassa. Hyvä tarkistaa myös nuo moottorin tukikumit. Ainakin eräässä "erimerkkisessä" autossa auttoi kytkimen vaihto asetelmineen kyseiseen vaivaan.
9-3 X -11 (KA); 9-3 2.0T biopower -08(KA);9000 CSE jubileum -97 kesäauto
Stupid Assholes Always Buyin'em' (SAAB).
Stupid Assholes Always Buyin'em' (SAAB).
Vetoakselin
Vetoakselin sisemmissä nivelissä kuopat. Turbo on 10mm matalampi kuin vakio 9000i eli kuopan väärissä kohdissa. Sama ongelma tulee laitetaan paljon ajettuun autoon laskusarja.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx