Latauksen merkkivalo syttyi / -95 Aero

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
ilzu
"Aero"
Viestit: 301
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 22:38
Paikkakunta: Hki

Latauksen merkkivalo syttyi / -95 Aero

Viesti Kirjoittaja ilzu »

Pitkään mentiinkin ilman yllätyksiä. Tänään kuitenkin alkoi kotimatkalla latausvalo "lepattamaan". Himmeästi siellä vilkutteli kunnes polkaisin liikennevaloissa kierroksia reippaamin, niin sammui. Toisaalta tuntui käyvän hetken startin jälkeen vajaalla. Oli varmaan kuuma moottorikin kun kaupan pihassa kävin hetken parkissa. Antautuuko laturin hiilet? Kellään kokemusta? On niillä palasilla varmaan ajettukin. 325 tkm B234R.

Niin ja onkohan tuossa minkä verran ampeereja -95 laturissa? Ei ole vielä tarvinnut selvittää tähän mennessä...
Saabit: 96 V4 -73 -74 -79
95 -71; ne kaikki on jo sulatettu
Nykyään 9000 Aero -95 ja käyttis 9-3 -05
Premium Override
"Hölösuu"
Viestit: 2234
Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 16:19
Paikkakunta: Tre

Re: Latauksen merkkivalo syttyi / -95 Aero

Viesti Kirjoittaja Premium Override »

#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
ilzu
"Aero"
Viestit: 301
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 22:38
Paikkakunta: Hki

Re: Latauksen merkkivalo syttyi / -95 Aero

Viesti Kirjoittaja ilzu »

Kiitos linkistä. Mitenkäs en löytänyt tuota, vaikka pitäis? Suutarin lapsen kengät. Ja korjaamon hommia. Käyttöhihnaan liittyvät hommat olen suosiolla jättänyt Tapanilassa sijaitsevan korjaamon (Westerlund) hoidettavaksi. Yksi Meconomen-paja Puistolassa on myös aina tehnyt hyvää työtä jarrujen kanssa.
Saabit: 96 V4 -73 -74 -79
95 -71; ne kaikki on jo sulatettu
Nykyään 9000 Aero -95 ja käyttis 9-3 -05
ilzu
"Aero"
Viestit: 301
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 22:38
Paikkakunta: Hki

Re: Latauksen merkkivalo syttyi / -95 Aero

Viesti Kirjoittaja ilzu »

Lauantaina (hienolla kevätsäällä) hiilet/jännitteensäädin vaihdettu käsikopelolla. Kyllä sinne jotain näkyvyyttäkin oli otsalampun ja fikkarin kanssa. Aika hidasta nitkuttelua, mutta onnistui. Alunperin sähköt loppui siinä vaiheessa kun jännite oli EDU:ssa 8,5 V. Ensin sammui radio (normi Pioneer), sitten kilometri myöhemmin sammui koko saabi. Parkkiruutuun kuitenkin :) Fiksu auto ;)

Laturi 110 A. Alkuperäinen jännitteensäädin Bosch Made in GB. Varaosatarvike mikä lie Made in Germany. Joku Kügel se oli.
Saabit: 96 V4 -73 -74 -79
95 -71; ne kaikki on jo sulatettu
Nykyään 9000 Aero -95 ja käyttis 9-3 -05
Vastaa Viestiin